اوپو R11 رونمایی شد: اسنپدراگون ۶۶۰ به همراه دوربین دوگانه

علی‌رغم اینکه بیان شده بود که گوشی هوشمند اوپو R11 در تاریخ ۱۰ ژوئن معرفی خواهد شد، امروز به طرز غافلگیر کننده‌ای این کار صورت گرفت و اوپو از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. این گوشی که از بدنه‌ای تمام فلزی تشکیل شده به تاریخ ۱۰ ژوئن در بازار چین در رنگ‌های طلایی، رزگلد و سیاه عرضه خواهد.

این گوشی مجهز به نمایشگر امولد ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بوده و با نسخه اندروید ۷.۱ عرضه خواهد شد. همچنین اوپو در پرچم‌دار جدید خود از دو دوربین ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی در پشت گوشی استفاده کرده است. در این گوشی قابلیت زوم اپتیکال تا دوبرابر به همراه پردازش تصویر امکان‌پذیر خواهد بود. علاوه بر این، دوربین دوگانه با بهره‌مندی از حالت عکاسی پرتره امکان فوکوس انتخابی را میسر می‌کند. اما این موارد همه مزیت‌های عکاسی با اوپو R11 نیست و عاشقان سلفی می‌توانند از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی این گوشی نهایت بهره را ببرند.

چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ به عنوان قلب تپنده این گوشی تمامی عملیات پردازش را برعهده دارد. همچنین بهره‌مندی از ۴ گیگابایت رم، باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپری و حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی، امکانات سخت‌افزاری نسبتا قدرتمندی را پیش‌روی کاربران این پرچم‌دار قرار خواهد داد.

اگرچه قیمت نهایی هنوز از سوی اوپو عنوان نشده با این حال گفته می‌شود این گوشی با قیمت ۴۸۵ دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH