اندروید ۷.۰ برای گلکسی S6 و S6 اج منتشر می‌شود

حدودا سه ماه از زمان انتشار بروزرسانی اندروید ۷.۰ برای گوشی‌های گلکسی S6 و S6 اج توسط سامسونگ می‌گذرد. با این حال زمان کمی بین انتشار رسمی این نسخه و عرضه آن توسط شبکه‌های مخابراتی فاصله افتاد. حال به نظر می‌رسد که تی‌موبایل بالاخره قصد دارد تا اقدام به انتشار نسخه ۷.۰ اندروید برای این دو گوشی کند.

پس از ارائه بروزرسانی اندروید نوقا توسط سامسونگ، کمپانی اسپرینت اولین شرکت مخابراتی مهمی بود که از ماه آوریل اقدام به انتشار این سیستم عامل برای گلکسی S6 و S6 اج نمود. در ادامه شرکت‌های مهمی چون ورایزن و ای‌تی اند تی نیز اقدام به انتشار این بروزرسانی نمودند.

با این حال پس از گذشت دو ماه از انتشار اندروید ۷.۰ توسط شرکت اسپرینت، تی‌موبایل قصد دارد تا بالاخره این نسخه را برای دو گوشی مذکور منتشر کند. انتظار می‌رود این بروزرسانی طی هفته جاری در دسترس کاربران تی‌موبایل قرار گیرد. اگرچه جزییات بیشتری در مورد این بروزرسانی در دسترس نیست اما نسخه منتشر شده توسط سایر شرکت‌ها حجمی در حدود یک گیگابایت داشته و شامل رفع برخی از ایرادات نرم‌افزاری و بهبود پایداری سیستم عامل بوده است.

هرچند شرکت گوگل دیروز اقدام به انتشار بروزرسانی امنیتی جدیدی برای اندروید نمود اما فعلا مشخص نیست که این پچ‌های امنیتی از چه زمانی با این بروزرسانی ارایه خواهد شد، چرا که قطعا شرکت تی‌موبایل ابتدا اقدام به تست این پچ‌ها نموده و پس از آن بسته‌ها را به نسخه جدید اندروید اضافه خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH