گلکسی نوت 8 با رنگ آبی مرجانی در اواخر ماه اوت رونمایی می‌شود

تصویر جدیدی از گلکسی نوت 8 به بیرون درز کرده که این اسمارت‌فون را در رنگ آبی مرجانی ظاهر نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد این نسخه، همان رنگ Blue Coral گلکسی نوت 7 باشد.

رنگ آبی مرجانی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های گلکسی نوت 7 بود که پس از مرگ زودرس این فبلت، در گلکسی S7 ادج دیده شد. شایعات نشان می‌دهند سامسونگ قصد دارد نسخه‌ای از گلکسی S8 و گلکسی +S8 را نیز با این رنگ خاص عرضه کند.

منتقدان و کاربران گلکسی S8 و گلکسی +S8 اعلام کرده‌اند که اسکنر تشخیص اثر انگشت نصب شده در قاب پشتی این دو گوشی هوشمند، کاربر پسند بوده است. گفته شده که سامسونگ می‌خواست سنسور اثر انگشت گلکسی S8 را در زیر صفحه نمایش آن قرار دهد اما شاید داشتن یک تغییر، دلیل مناسبی برای انتقال این سنسور به پنل پشت باشد.

به‌تازگی رندر جدیدی از گلکسی نوت 8 منتشر شده که نشان می‌دهد اسکنر اثر انگشت این تلفن همراه در پنل پشتی آن قرار ندارد، پس ممکن است سامسونگ این سنسور را دوباره به‌‌ مکان قبلی خود بازگرداند.

همان‌گونه که در تصویر می‌بینید دوربین دوگانه‌ای عمودی در قاب پشتی گلکسی نوت 8 وجود دارد. در زیر این دوربین سنسور ضربان قلب و یک فلشLED نیز جای داده شده است.

به‌جز جابجایی سنسور اثر انگشت، طراحی کلی این فبلت شباهت بسیاری به گلکسی S8 دارد. در سمت چپ گلکسی نوت 8 دکمه‌های افزایش و کاهش صدا به همراه کلید پاور قرار گرفته‌اند. دکمه اختصاصی دستیار صوتی بیکسبی را نیز می‌توان در لبه سمت راست فبلت مذکور دید.

برطبق گزارشات، این تلفن همراه صفحه نمایشی 6.3 اینچی دارد که با نسبت تصویر 9:18.5 ساخته خواهد شد.

ممکن است این گوشی هوشمند، در اواخر ماه اوت و زودتر از آی‌فون 8 رونمایی شود. شایعات دیگر، بر رونمایی گلکسی نوت 8 یک یا دو روز قبل از نمایشگاه IFA 2017 تاکید دارند و طبق برنامه‌ریزی از اول سپتامبر عرضه آن آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH