گلکسی نوت 8 اسکنر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش خود ندارد

تقریبا هر کسی که آخرین پرچم‌دار کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی S8 را استفاده نموده، به سرعت به این نکته اذعان کرده است که مکان سنسور اثر انگشت در پشت گوشی، چقدر نامناسب است.

همانطور که قبلا گفتیم، علت قرارگیری اسکنر در پشت گوشی مشکل کمپانی سامسونگ در طراحی و تولید نمونه اولیه محصول است که نتوانست به موقع اسکنر اثر انگشت را بر روی صفحه نمایش طراحی کند. در حالی‌که ما امیدوار بودیم تکنولوژی این گوشی آماده و تکمیل باشد، در همان زمان گلکسی نوت 8 وارد مرحله تولید شد.

به نقل از یک نشریه کره‌ای زبان به نام NEWS1، یکی از مدیران رسمی سامسونگ گفته است: “ما خیلی سعی کردیم تا سنسور اثر‌ انگشت را با صفحه نمایش به صورت یک‌پارچه نصب کنیم، در نهایت تصمیم گرفتیم به دلیل محدودیت‌های ایمنی که این سیستم منجر به آن می‌شود، اسکنر اثر انگشت را در این گوشی استراتژیک قرار ندهیم.”
به عبارت دیگر، سامسونگ قطعا یک نمونه اولیه کار شده در این زمینه داشته است که کارایی و عملکرد مناسبی در مقایسه با همتایان خود نداشته و به همین علت مدیران شرکت تصمیم به حذف اسکنر گرفته‌اند.

اما کمپانی اپل با ادعای خود منوط به اجرای موفقیت آمیز این تکنولوژی در پرچم‌دار جدیدش بر زخم سامسونگ نمک پاشید. بعید به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ فعالیت‌های خود را در مورد این ایده به صورت کامل کنار بگذارد.

با توجه به گزارشات و اخباری که به گوش می‌رسد، اگر چه این تکنولوژی در گوشی نوت 8 قرار داده نشده اما به زودی با همکاری شرکت CrucialTec که از بزرگترین تولید کنندگان سنسور در دنیاست به این مهم دست خواهد یافت.

نوت 8

گلکسی نوت 8 که گفته می‌شود طراحی متفاوتی با پرچمدار حال حاضر سامسونگ یعنی S8 دارد، آخرین محصولی از سامسونگ است که با دوربین پشتی دوگانه ارایه می‌شود. همانطور که انتظار می‌رود، عرضه نوت 8 در اواخر آگوست خواهد بود.

نوت 8 مانند S8 نسبت صفحه نمایشی برابر 18:5:9 دارد با این تفاوت که دارای پنل بزرگ‌تر 6.3 اینچی است.

2 در مورد “گلکسی نوت 8 اسکنر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش خود ندارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH