اچ‌تی‌سی U11 با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم تنها در 9 کشور عرضه خواهد شد

اچ‌تی‌سی آخرین پرچمدار خود را در دو نسخه مختلف تولید نموده است. اچ‌تی‌سی U11 در کشور آمریکا به‌صورت آنلاک و یا تحت قرارداد اپراتور مخابراتی اسپرینت با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم قابل خریداری است. علاوه‌بر این نسخه، نمونه دیگری از این دستگاه با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم به‌صورت آنلاک موجود بوده که کاربران کشور آمریکا قادر به خریداری آن نیستند (البته می‌توانند آن را از کشور دیگری به خاک آمریکا وارد نمایند).

 اچ‌تی‌سی U11

براساس اطلاعات منتشر شده توسط حساب توییتری LIabTooFeR، این نسخه تنها در 9 کشور عرضه خواهد شد. چین، تایوان، مالزی، سنگاپور، هند، هنگ کنگ، روسیه، عربستان سعودی و فیلیپین کشورهایی بوده که کاربران آن‌ها قادر به خریداری نمونه مجهز به 6 گیگابایت هستند، البته امکان افزوده شدن دیگر کشورها به این لیست در آینده وجود دارد.

 اچ‌تی‌سی U11

کاربران می‌توانند نسخه 64 گیگابایتی اچ‌تی‌سی U11 را با برند اسپرینت و قیمت 696 دلار پیش‌‌خرید کنند، البته امکان پیش‌خرید آن با قیمت 649 دلار از سایت اچ‌تی‌سی نیز وجود دارد. انتظار می‌رود که نمونه مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 749.99 دلار به‌فروش برسد. به‌خاطر داشته باشید که نسخه آنلاک این گوشی هوشمند با اپراتورهای مخابراتی ورایزون، AT&T و T-Mobile سازگار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH