بررسی گوشی زدتی‌ای نوبیا Z17 (ویدئوی اختصاصی)

شاید این روزها صحبت زیادی درباره گوشی‌های ZTE در کشورمان نمی‌شنویم و پس از خروج این کمپانی بزرگ چینی از کشور، فعالیت آن نیز کم‌تر شده باشد. البته این سازنده مشهور همچنان در بازار ایران حضور دارد و از طریق نمایندگی رسمی خودش به فعالیت می‌پردازد.

اما موضوع بحث ما امروز در ارتباط با جدیدترین پرچم‌دار این شرکت با نام نوبیا Z17 است، محصولی که در عرض 51 ثانیه تمام 10هزار مدل پیش فروش شده‌اش تمام شد! یکی از دلایل این امر را بایستی در مارکتینگ قوی این شرکت و استفاده از افرادی چون رونالدو، فوتبالیست مشهور پرتغالی در بخش تبلیغات آن دانست.

در آن سوی میدان، Z17 گوشی بسیار قدرتمندی است که با استفاده از چیپست اسنپدراگون 835، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، یکی از برترین پرچم‌داران بازار محسوب می‌گردد.

در ویدیوی زیر که با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، این گوشی جدید زدتی‌ای را با یکدیگر مروری کرده و به قابلیت‌هایش نگاهی می‌اندازیم.

راستی، پیشنهاد می‌کنیم که هر شب ساعت 21 سری به آی‌تی‌رسان بزنید، زیرا یک ویدئوی اختصاصی و جذاب را در این زمان برایتان آماده کرده‌ایم!

1 در مورد “بررسی گوشی زدتی‌ای نوبیا Z17 (ویدئوی اختصاصی)”

  1. از زحمتی که کشیدین ممنونم ، واقعا گوشی خیلی خوبیه فقط توی ایران خیلی ناعادلانه قیمت گذاری میشه ، در یک مورد این گوشی با مشخصات یکسان در داخل دو سایت با اختلاف قیمت نزدیک 300 هزارتومان به فروش می رسید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH