پیش‌فروش آنر 9 در کمتر از 24 ساعت به بیش از 1 میلیون دستگاه رسید

دیروز هواوی اسمارت‌فون جدیدی به نام آنر 9 را در چین رونمایی کرد و بلافاصله در وبسایت Jingdong برای پیش‌فروش قرار داد. این گوشی هوشمند توانست تنها پس از دو ساعت 365066 واحد فروش داشته و با گذشت چند دقیقه از این زمان، به 367349 واحد  برسد.

آنر 9 به‌جز وبسایت Jingdong در Huawei Mall ،Lynx ،Suning و Amazon.cn نیز به‌فروش می‌رسد اما اطلاعات مربوط به آن فقط در Jingdong قرار گرفته است. با توجه به فروش این اسمارت‌فون در سایت‌های مذکور، ممکن است فروش کل آن در‌حال حاضر به بیش از یک میلیون واحد رسیده باشد.

هواوی اعلام کرده که انتشار آنر 9 برای افزایش موجودی این تلفن همراه به تعویق افتاده بود. بنابر‌این حتی اگر پیش فروش این محصول ادامه داشته باشد این کمپانی با مشکل خاصی برای تامین تقاضا روبرو نخواهد شد، هرچند بخش زیادی از موجودی خود را برای درخواست‌های کنونی از‌ دست خواهد داد. هنوز هم انتظار داریم ثانیه به ثانیه و دقیقه به دقیقه فروش بیشتری از این تلفن همراه شاهد باشیم.

آنر 9 صفحه نمایشی 5.15 اینچی با کیفیت 1080p دارد و به تراشه کایرین 960 مجهز است. این گوشی هوشمند در دو نسخه با 64 گیگابایت حافظه داخلی به‌همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در‌کنار 6 گیگابایت رم، عرضه خواهد شد. هم‌چنین در پنل پشتی خود دوربینی دوگانه با سنسور‌های 20 و 12 مگاپیکسلی، همانند هواوی Mate 9 و P10، را جای داده و یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی آن درنظر گرفته شده است. یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی هم مسئولیت قدرت‌دهی به این مجموعه را بر‌عهده دارد.

آنر 9 در رنگ‌های آبی دریایی، سیاه، Amber Gold و Seagull Gray ساخته شده و شروع قیمت آن از 338 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH