شیائومی Mi 6 پلاس

تصویر پنل پشتی شیائومی Mi 6 Plus، از طراحی تکراری این اسمارت‌فون خبر می‌دهد

شیائومی Mi 6 Plus‌ یکی از اسمارت‌فون‌های مورد انتظار از شیائومی است. پیش از معرفی رسمی شیائومی Mi 6 در ماه آوریل انتظار می‌رفت که شیائومی هر دو نسخه را به صورت هم‌زمان معرفی کند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و با اینکه چندین هفته از عرضه شیائومی Mi 6 می‌گذرد، Mi 6 Plus هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.

البته این موضوع می‌تواند به زودی تغییر کند، به‌تازگی تصاویری از چین منتشر شده است که پنل پشتی شیائومی Mi 6 Plus را در کنار Mi 6 به نمایش می‌گذارد.

آنچه به خوبی از تصویر مشخص است، طراحی هر دو مدل یکسان خواهد بود و تفاوت‌ها تنها محدود به ابعاد می‌شود. در واقع این دو مدل هم‌چون دو برادر دوقلو با ابعاد متفاوت خواهند بود!

آنچه در شایعات منتشر شده در ماه مارس آمده است، شیائومی Mi 6 Plus از یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح فول اچ‌دی استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات شیائومی Mi 6 Plus می‌توان به چیپست اسنپدراگون 835، 6 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.0 و باتری 4500 میلی‌آمپری اشاره کرد. این هندست به احتمال بسیار زیاد به اندروید 7.1.1 نوقا مجهز می‌شود که با رابط کاربری Miui 8 شخصی‌سازی شده است.

1 در مورد “تصویر پنل پشتی شیائومی Mi 6 Plus، از طراحی تکراری این اسمارت‌فون خبر می‌دهد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH