منتظر معرفی گلکسی نوت 7R در 16 تیر با قیمت 700 دلار باشید

براساس گزارشات، سامسونگ در حال توسعه نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 برای بازار برخی از کشورها بوده که البته این شرکت تاریخ معرفی و قیمت آن را اعلام نکرده است. بااین‌حال یکی از رسانه‌های کره‌ای اعلام نموده که گلکسی نوت 7R در تاریخ 16 تیر با قیمت 700 دلار معرفی خواهد شد.

اگر این اطلاعات صحت داشته باشد شاهد تاخیر در عرضه این دستگاه بوده و با قیمتی بالاتر از چیزی که تصور می‌کردیم مواجه خواهیم شد. در گذشته به‌معرفی این فبلت در اواخر ماه ژوئن با قیمت 620 دلار در کشور کره جنوبی اشاره شده بود. در ماه مه این گوشی هوشمند برای فروش توسط یک تاجر در چین در دو نمونه با باتری 3200 میلی‌آمپری و 3500 میلی‌آمپری با قیمت‌های برابر با 521 و 580 دلار عرضه شد.

گلکسی نوت 7R

گفتن این نکته خالی از لطف نیست که اطلاعات ذکر شده مورد تایید سامسونگ نبوده، بنابراین احتمال بزرگ‌نمایی در آن‌ها وجود دارد. این رسانه کره‌ای به کشورهایی که گلکسی نوت 7R در آن‌ها عرضه می‌شود، اشاره‌ای نکرده است. شایعات در گذشته به عرضه دو نسخه مختلف از این دستگاه در آمریکا، اروپا و آسیا-اقیانوسیه اشاره داشتند که البته به‌نظر ما تنها شاهد فروش آن در کره جنوبی و چین خواهیم بود.

گلکسی نوت 8

باتوجه به نزدیک شدن به معرفی گلکسی نوت 8، عرضه نسخه بازسازی شده نسل قبلی این فبلت در کشورهایی مانند آمریکا کار نامناسبی محسوب می‌شود. علاوه‌بر عرضه گلکسی نوت 7R در برخی کشورها، قیمت 700 دلاری درنظر گرفته شده برای آن می‌تواند باعث شکست فروش این فبلت هوشمند شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH