ال‌جی V30 یک روز پیش از نمایشگاه IFA برلین رونمایی خواهد شد

روز به روز شایعات در خصوص ال‌جی V30 بیشتر و بیشتر می‌شود و طبق آخرین آن‌ها که از کره جنوبی منتشر شده است، ال‌جی در 31 آگوست از V30 رونمایی خواهد کرد. این اتفاق یک روز پیش از شروع نمایشگاه IFA برلین خواهد بود. این منبع خبری همچنین ادعا نموده که V30 در شهر برلین و به‌عنوان جزیی از این نمایشگاه رونمایی خواهد شد، اما این اتفاق قبل از شروع رسمی نمایشگاه خواهد بود. IFA امسال از یکم سپتامبر آغاز به کار خواهد کرد.

این شایعه اطلاعاتی نیز درخصوص این فبلت ال‌جی ارائه کرده است. اگر این شایعه را قبول کنیم، V30 تا مدتی پیش فروش خواهد شد. این اولین‌باری خواهد بود که ال‌جی برای گوشی‌های سری V خود اقدام به چنین کاری می‌کند. کاربران قادر خواهند بود در مدت یک یا دو هفته اقدام به پیش خرید این محصول کنند.

ال‌جی V30

ال‌جی V30 در سه نسخه با حافظه‌های داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی در سپتامبر برای فروش عرضه خواهد شد. به گفته این منبع خبری، قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه 64 گیگابایتی آن 699 دلار خواهد بود. این شایعه در خصوص طراحی V30 هم ادعاهای جالبی دارد که برطبق آن این فبلت به مانند G6 از صفحه نمایشی بدون حاشیه استفاده خواهد کرد. صفحه نمایش دوم نیز جزیی از همین صفحه نمایش خواهد بود.

طبق این شایعه ال‌جی از باتری 3200 میلی‌آمپری غیرقابل تعویض برای این محصول خود استفاده خواهد کرد. شاید این کار طرفداران باتری قابل تعویض V20 را ناراحت کند، اما به ال‌جی امکان می‌دهد تا آخرین محصول خود را مقاوم در برابر آب و گرد و خاک عرضه کند. براساس اطلاعاتی که پیش از این داشتیم، V30 دارای 6 گیگابایت رم و تراشه 64 بیتی اسنپدراگون 835 خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH