ال‌جی از صفحه‌نمایش 77 اینچی انعطاف‌پذیر خود رونمایی کرد

مدتی است فناوری OLED توانسته طرفداران بسیاری در دنیا برای خود دست‌وپا کند و شرکت‌های بسیاری در پی این هستند که در آن پیشگام باشند. اما ال‌جی با عرضه جدیدترین صفحه‌نمایش خود نشان داد که در فناوری OLED پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است.
کمپانی ال‌جی اعلام نمود که یک صفحه‌نمایش بسیار بزرگ تولید نموده که ویژگی آن تنها بزرگ بودنش نبوده بلکه انعطاف‌پذیر و شفاف است. در واقع صفحه‌نمایش ال‌جی، اولین محصول 77 اینچی ایستاده شفاف و انعطاف‌پذیر است. اگر بخواهیم معیاری برای ارتفاع این محصول داشته باشیم، باید گفت که کمی از قد تام کروز که 170 سانتی‌متر اعلام‌شده، بلندتر است.
از دیگر مشخصات این محصول نسبت‌تصویر 16:9 بوده که برای چنین دستگاهی قابل‌قبول است. این دستگاه ارتفاعی 170 سانتیمتری داشته، این یعنی درصورتی‌ که تام کروز کفش نپوشد کمی بلندتر از وی خواهد بود.
از خصوصیات خاص این صفحه‌نمایش می‌توان به‌وضوح تصویر 3840×2160 و همچنین درصد شفافیت 40 درصد اشاره نمود. این صفحه‌نمایش قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی دارد و می‌تواند تا 80 درجه انحنا داشته باشد. کمپانی ال‌جی با انتشار عکسی از محصول جدید خود به‌ صورت واضح نشان می‌دهد که چگونه این دستگاه به‌صورت یک صفحه‌نمایش منحنی شفاف مشابه شیشه با رنگ روشن، ارائه تصویر می‌کند.

ال‌جی

این دستگاه قطعا تا مدت‌ها به‌عنوان تلویزیون‌های خانگی به بازار عرضه نخواهد شد و کاربرد این محصول برای تابلو اعلانات و صفحات تبلیغاتی خواهد بود اما مهم این است که فناوری OLED در این چندساله چه میزان پیشرفت داشته است.
این محصول به ما این نوید را می‌دهد که انتظار گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر را نیز داشته باشیم و ال‌جی یکی از کمپانی‌هایی است که در این عرصه پیشگام خواهد بود. آخرین صفحه‌نمایش شفاف انعطاف‌پذیر ال‌جی می‌تواند نقطه عطفی برای تولید گوشی‌های هوشمند منعطف باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH