فاش شدن مشخصات فنی نسل دوم گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل

مشخصات فنی دو دستگاه Taimen و Walleye توسط منبعی فاش شده است. همانگونه که می‌دانید این دو مدل در اصل نسل دوم گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL محسوب می‌شوند. انتظار می‌رود که Walleye دستگاه کوچک‌تر بوده و Taimen جایگزین پیکسل XL شود.

براساس گفته‌های این منبع گوشی هوشمند Walleye دارای نمایشگر 4.97 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی بوده و قدرت آن را پردازنده اسنپدراگون 835 همراه با 4 گیگابایت رم تامین خواهد کرد. این دستگاه برخلاف نسل گذشته خود تنها با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌گردد. گفته می‌شود طراحی این مدل تغییر چندانی نخواهد داشت و همچنین شاهد استفاده از پورت 3.5 میلی‌متری صدا برای آن خواهیم بود.

گوگل پیکسل

نسخه بزرگتر این دو مدل از نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن 1440p بهره می‌برد و دارای تکنولوژی OLED است. برای این دستگاه‌ حافظه‌های داخلی متنوعی درنظر گرفته شده که یکی از آن‌ها 128 گیگابایت است. از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم اشاره نمود. پنل پشتی دستگاه همچنان دو تیکه بوده و محل سنسور اثر انگشت تغییر خواهد کرد. براساس شایعات گذشته شاهد دوربین اصلی با یک سنسور بوده که از فلش LED دوگانه بهره می‌برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH