نسخه Beta 1 سیستم عامل iOS 11 در دسترس عموم قرار گرفت

اپل اولین نسخه بتای سیستم عامل iOS 11 را برای عموم کاربران منتشر کرد. برعکس بتای توسعه‌دهندگان، برای دانلود بتای عمومی نیازی به اکانت ندارید و می‌توانید با یک اپل آی‌دی آن را دانلود کنید.

برای دانلود این به‌روزرسانی به آدرس beta.apple.com/profile بروید و با وارد کردن نام کاربری و رمز خود وارد شوید، سپس اقدام به دانلود بسته کنید. پس از نصب، از شما خواسته می‌شود تا دستگاه iOS خود را مجددا راه‌اندازی کنید. در مرحله بعد و پس از بالا آمدن دستگاه، به مسیر Settings > General > Software Update بروید. در آنجا نسخه بتای عمومی را همانند دیگر به‌روزرسانی‌ها مشاهد خواهید کرد.

سیستم عامل iOS 11

ما این نسخه را بر روی یکی از دستگاه‌های iOS خود نصب کردیم و شاهد باگ‌های جزیی در رابط کاربری آن بودیم. این باگ‌ها نشان از آن دارند که نسخه بتا هنوز آماده استفاده عموم نیست. اجرای برنامه‌ها مشکل خاصی نداشت، اما ما آن را بر روی دستگاهی مانند آی‌فون 7 نصب کردیم و به‌نظر می‌رسید نسخه قبلی iOS عملکرد بهتری دارد.

با توجه به تجربه ما، پیشنهاد می‌کنیم اگر مایلید تا به هر نحوی تجربه کار با آخرین نسخه سیستم عامل iOS را تجربه کنید، از دستگاه‌های قدیمی تر اپل استفاده کنید و برای به‌روزرسانی دستگاه اصلی خود تا آمدن نسخه تایید شده و کامل در اواخر سپتامبر، صبر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH