یوبی‌سافت بازی Assassin’s Creed Rebellion را برای اندروید و iOS معرفی‌‌ کرد

یوبی‌سافت به‌تازگی نسخه‌ی RGP بازی Assassin’s Creed را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS معرفی کرده است. اگر اهل بازی‌کردن باشید، احتمالا با سری بازی‌های محبوب Assassin’s Creed آشنایی دارید.‌ این بازی به‌واسطه داستان قوی، ترورهای مخفی، جنگ‌های تن‌به‌تن و گیم‌پلی سرگرم‌‌کننده موفق شده که نظر کاربران زیادی را به‌خود جلب کند.

یوبی‌سافت

اما Assassin’s Creed Rebellion هیچ‌کدام از ویژگی‌های کلیدی بالا را ندارد؛ در این بازی شخصیت‌ها کارتونی هستند و سبک بازی نیز به استراتژی تبدیل شده‌ است. اهداف اصلی شما در این بازی، مدیریت یک قلعه و نابود‌ کردن دشمنان است. در بازی ۴۰ شخصیت برگرفته از شخصیت‌های نسخه اصلی وجود دارد که به‌عنوان نمونه می‌توان به شخصیت‌های Aquilar،Ezio،Machiavelli،Claudia و … اشاره کرد.

یوبی‌سافت

با توجه به سبک بازی، انتخاب کاراکتر‌ها برای انجام هر ماموریت بسیار اهمیت دارد. همچنین برای موفقیت در هر ماموریت، باید کاراکترها را به جدیدترین و قدرتمند‌ترین سلاح‌ها مجهز کنید. علاوه‌بر آن شما باید قلعه را با کمک متحدان خود گسترش دهید. در قلعه، اتاقک‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به آموزش، آماده‌سازی و نگهداری سربازان اختصاص دهید. اگر از طرفداران بازی‌های Assassin’s Creed تولیدی شرکت یوبی‌سافت هستید، نباید انتظار زیادی از این بازی داشته باشید، زیرا بازی هیچ ‌شباهتی به نسخه اصلی ندارد.

اما اگر به بازی‌های سبک RGP علاقه دارید، این بازی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. بازی کاملا رایگان بوده و اجرای بازی نیاز به سیستم‌عامل iOS 8 و اندروید 4.1 به بالا و در بخش سخت افزار، حداقل ۲ گیگابایت رم برای اجرای روان بازی مورد نیاز است. اگر طرفدار بازی های استراتژیک هستید، این بازی می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH