چگونه دستیار صوتی گوگل را به مک بیاوریم؟

بیایید صادق باشیم، Siri به آن خوبی که فکر می­‌کردیم در مک عمل نکرد. نه میان‌بر سریعی برای دسترسی به آن وجود دارد و نه سرعتش به اندازه‌­ای است که در اسمارت­‌فون می­‌بینیم.

البته خوشبختانه با وجود MacAssistant استفاده از دستیار گوگل در مک ممکن شده است. این کلاینت غیررسمی API گوگل بی­‌نقص نیست، اما حداقل می­‌تواند به پرسش‌­های شما با سرعت بیشتری پاسخ دهد. حتی اگر از طرفداران Siri در مک هستید، دستیار گوگل را امتحان کنید که به امتحانش می‌­ارزد.

برای استفاده از این قابلیت گوگل، MacAssistant را دانلود کنید و پس از آن که از حالت فشرده درآوردید برنامه را به پوشه اپلیکیشن‌­ها انتقال دهید.

البته برای باز کردن آن باید طریقه اجرای برنامه‌­های غیررسمی را بدانید. برای این کار عمل کنترل کلیک را روی آیکون مربوطه انجام دهید و سپس Open را بفشارید. در پنجره باز شده روی دکمه Open کلیک کنید.

MacAssistant در نوار منو اجرا می‌­شود و اولین بار که روی آیکون آن کلیک می­‌کنید، پنجره‌­ای باز می­‌شود که از شما می­‌خواهد به اکانت گوگل وارد شوید.

پس از این یک میکروفون را خواهید دید که با کلیک بر روی آن می‌­توانید با دستیار گوگل صحبت کنید. البته روش دیگری هم برای صحبت با این دستیار وجود دارد که آن هم دوبار فشردن کلید Command است.

این اپلیکیشن چیزی را به صورت تصویری ارایه نمی‌­دهد و تنها پاسخگوی پرسش‌­های شما خواهد بود. با این حال سرعت پاسخگویی‌­اش واقعا قابل توجه است. برای این که بهتر متوجه عملکرد این دو دستیار شوید، پیشنهاد می‌دهیم یک مقایسه کوچک بین‌شان انجام دهید. در آخر هیچ کدام کامل نیستند ولی ویژگی‌های خاص خودشان را دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH