ال‌جی Q6 نام احتمالی نسخه کوچک ال‌جی G6 خواهد بود

پس از معرفی گوشی پرسر و صدا و پرطرفدار ال‌جی G6، این‌بار شایعاتی درباره نسخه مینی و کوچکتر این اسمارت‌فون به‌گوش می‌رسد. هرچند معمولا نسخه‌های مینی گوشی‌های محبوب چندان پرسر و صدا نیستند اما بسیاری از علاقه‌مندان به پرچم‌داران با بودجه اندک‌تر به این گوشی‌ها گرایش پیدا می‌کنند.

ال‌جی پس از رونمایی و فروش G6 در بازار جهانی، این‌بار قرار است نسخه مینی از این پرچمدار را روانه بازار کند، نسخه کوچکی که به‌تازگی نیز اخبار کاملی از آن منتشر شده است. طبق اخبار و شایعات جدید که توسط Evan Blass در توییتر فاش شده؛ نام احتمالی این نسخه ال‌جی Q6 خواهد بود.

این منبع آگاه درباره ابعاد نمایشگر Q6 اعلام کرده که این مدل نمایشگری 5.4 اینچی داشته و تنها 0.3 اینچ کوچک‌تر از G6 است اما رم سه گیگابایتی این اسمارت‌فون، آن را از برادر بزرگترش کاملا متفاوت می‌کند.

ال‌جی Q6

کیفیت دوربین ال‌جی در Q6 شما را غافلگیر نخواهد کرد چراکه خبری از دوربین دوگانه در این گوشی هوشمند نیست و کیفیت دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

طبق خبر منتشر شده توسط ایوان بلاس، ال‌جی Q6 شماره مدل LG-M700 را داشته و تأییدیه FCC را دریافت کرده است.

گفته می‌شود این نسخه مینی G6 ال‌جی احتمالا با قیمت 400 دلار، اواخر سال جاری میلادی روانه بازار شود. بااین‌حال باید بازهم منتظر ماند و دید ال‌جی چه محصول جدیدی پیش روی کاربران و علاقه‌مندانش می‌گذارد.

1 در مورد “ال‌جی Q6 نام احتمالی نسخه کوچک ال‌جی G6 خواهد بود”

  1. الجی بجز LG G3 beat که نسبتا خوب بود، دیگه توی گوشی های محدود شده ی دیگه اش خوب نبوده : (

    امیدوارم یکی پیدا بشه که جای Xperia X compact رو پر کنه : )

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH