گلکسی گلدن سامسونگ، مدلی با ظاهر قدیمی اما قلبی پیشرفته

1

اسمارت فون تاشوی جدیدی توسط کمپانی سامسونگ معرفی شده است. این اسمارت فون که با ظاهری قدیمی پدیدار شده، گلکسی گلدن یا SHV-400EK نامیده می‌شود و مجهز به دو صفحه نمایش 3.5 اینچی است.

هر دو صفحه نمایش از نوع آمولد با رزولوشن 480×800 پیکسل هستند و یک پردازشگر 4 هسته‌ای اسنپدراگون 400 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز و رم 2 گیگابایتی هم در قلب این ظاهر کلاسیک می‌تپد. بعلاوه این اسمارت فون مجهز به دو دوربین، رادیوی اف ام، یک باتری 1820 میلی آمپری و اندروید 4.1.2 است و از باندهای 3 و8 LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

2

سامسونگ گلکسی گلدن که به سامسونگ گلکسی فولدر هم شناخته می‌شود در روزهای بعدی همین ماه در اپراتورهای SK Telecom  و Korea Telecom معرفی خواهد شد. احتمال معرفی این مدل در چین و پس از آن در کشورهای دیگر بسته به رقبت کاربران برای خرید آن خواهد بود.

باید دید که آیا تولید چنین مدلی که با نگاه به آن حس نوستالیژیکی همه ما بر انگیخته می‌شود، برای سامسونگ یک پیروزی به حساب خواهد آمد و یا یک شکست تلخ.

2 در مورد “گلکسی گلدن سامسونگ، مدلی با ظاهر قدیمی اما قلبی پیشرفته”

  1. علیرضا مطریان

    خوب به نظر میاد…..خیلی وقت پیش توی Pdadb مشخصاتش رو همراه با عکس رو در حالی گذاشته بود که توی سایتای ایرانی و خارجی هیچ خبری ازش نبود!بعد از یه مدتی Phone arena و GSMArena و چندتا سایت خارجی دیگه به همراه عکسای قدیمیش اسمشو گزاشتن Galaxy Folder البته با صفحه نمایش 3.75 اینچ و پردازنده دو هسته ای Snapdragon S4. حدود 17 ساعت قبل متن خبر با اسم Galaxy Golden و صفحه 3.5 اینچ Amoled و پردازنده 4 هسته ای Cortex-A7 و دوتا عکس جدید و لیک شده منتشر کردن…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH