Modern Keyboard

Modern Keyboard مایکروسافت با بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت معرفی شد

چندی پیش بود که اپل از نسخه جدید کیبورد انحصاری خود به نام Magic Keyboard رونمایی کرد و حال رقیب همیشگی این شرکت در دنیای رایانه‌ها یعنی مایکروسافت هم با دستی پر بازگشته و امروز به‌صورت رسمی، Modern Keyboard را معرفی کرد. با ما همراه شوید تا نگاهی به قابلیت‌های این کیبورد مخصوص سیستم‌عامل ویندوز داشته باشیم.

این کیبورد جدید دارای حسگر اثر انگشت مخفی بوده و همه افرادی که از سیستم‌عامل ویندوز 10 بهره می‌برند، می‌توانند به آسانی از این کیبورد استفاده کرده و امنیت رایانه خود را با قفل اثر انگشت بالاتر ببرند. این اثر انگشت در دکمه‌ای جداگانه مخفی شده و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این کلید در سمت راست کیبورد و بین دکمه‌های ALT و MENU قرار دارد و پس از تعریف اثر انگشت مورد نظرتان با فشردن دکمه طراحی شده، وارد محیط دسکتاپ می‌شوید.

Modern Keyboard

بدون شک، برجسته‌ترین ویژگی Modern Keyboard مجهز بودن به حسگر اثر انگشت است و می‌توان محدود بودن به استفاده در ویندوز 10 را یکی از اصلی‌ترین عیب‌های آن به حساب آورد. چراکه اگر شما از نسخه‌های پیشین این سیستم‌ عامل استفاده می‌کنید، قادر به بهره‌گیری از این کیبورد نخواهید بود. ارتباط Modern Keyboard با کامپیوترها یا لپ‌تاپ‌ها نیز به صورت دلخواه کاربر با یک سیم یا به صورت تماما بی‌سیم است. این کیبورد در اتصال بی‌سیم از طریق wifi از شبکه فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و همچنین از فناوری بلوتوث نسل 4 نیز پشتیبانی می‌کند.

Modern Keyboard

محدوده کاری این دیوایس نیز در فضای باز 10 متر و در محیط‌های اداری 5 متر اعلام شده است. این کیبورد با یک‌بار شارژ کامل قادر خواهد بود که کاربر را حداقل به اندازه 4 ماه بدون نیاز به شارژ مجدد همراهی کند، که این میزان، 3 ماه بیشتر از کیبورد طراحی شده توسط کمپانی اپل است. از دیگر قابلیت‌های آن باید به داشتن فریم فلزی از جنس آلومینیوم نیز اشاره کرد. این محصول با قیمتی معادل 145 دلار عرضه شده و برای ساکنین ایالات متحده با اندکی تخفیف با قیمتی 129.99 دلاری روانه بازار خواهد شد.

در آخر نیز می‌توان گفت که اگر شما همیشه به داشتن میز کار شسته رفته و نبود سیم‌های مزاحم عادت دارید، بهتر است قبل از خرید نیم‌ نگاهی هم به این محصول مایکروسافت داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH