بررسی اپلیکیشن 3D Wallpapers: کاغذ دیواری‌های سنگین‌ وزن!

همیشه تصاویر (البته از نوع زیبایش) برای انسان خوش‌آیند بوده و آدمیزاد سعی‌ کرده آن‌ها را ذخیره کند و در جایی به‌نمایش (خودش یا عموم) بگذارد. با گذشت زمان و توسعه فن‌آوری‌ اطلاعات تصاویر جدیدی به نام سه‌بعدی خلق شد.

این عکس‌ها٬ بسیار زیبا و دلچسب بودند. چون کاربر احساس نزدیکی زیادی با آن‌ها می‌کرد و در تصاویر سه‌بعدی غرق می‌شد و مدت‌ها طول می‌کشید تا با کرال سینه نجات یابد! اما کاربر می‌خواست این عکس‌ها مال خودش و در جایی همیشه جلوی چشمانش باشند. بعد از اختراع اسمارت‌فون این آرزو محقق شد و هرکسی٬ هر چیزی را که دوست‌ داشت روی صفحه‌ اصلی گوشی‌اش قرار می‌داد و این‌طور شد که این تصاویر همیشه جلوی چشمان ما وجود داشتند.

اما (زیاد) منطقی نیست که برای پیدا‌کردن یک والپیپر سه‌بعدی این همه در اینترنت و سایت‌های مختلف بگردیم. حتما الان با حالتی متعجب می‌پرسید «پس چیکار کنیم؟» ما هم متفکرانه پاسخ ‌می‌دهیم «شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن 3D Wallpapers تمام این تصاویر اعجاب‌آور را در یک مجموعه که هر روز آپدیت می‌شود٬ داشته باشید.» لازم به‌ذکر است که این برنامه تا الان بیش از 5 میلیون‌بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز 4.0 از 5 را از هزاران کاربر کسب‌ کرده است. اگر می‌خواهید که با این اپ بیش‌تر آشنا شوید، پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…


صفحات‌ اصلی

وقتی اولین‌بار این برنامه را اجرا می‌کنید و اگر اینترنت پرسرعتی داشته‌ باشید با انبوهی از تصاویر رنگارنگ مواجه خواهید شد که همگی برای شما لیست شده‌اند و چشم به انتظارتان هستند! هرچه انگشتان‌تان را به سمت بالا بکشید عکس‌ها تمامی ندارند و فکر پایان‌یافتن این گنجینه تصاویر سه‌بعدی به ذهن‌تان خطور نکند٬ چون همان‌طور که پیش‌تر گفتیم هر‌ روز به این اپ تصاویر جدیدی اضافه می‌شود و عملا تعداد عکس‌ها بی‌شمار است! در بالا 5 تب وجود دارد که در ادامه درباره آن‌ها توضیح می‌دهیم.

New: جدیدترین عکس‌های سه‌بعدی در این‌جا جمع‌آوری می‌شوند و اگر می‌خواهید تروتازه‌ها را صید کنید حتما سری به این قسمت بزنید!

Best: بهترین‌ها از نظر کاربران در این بخش نقش بسته‌اند و کاربر قادر است هر کدام را که دلش خواست٬ دانلود کند.

Top Download: تصاویری که بیش از همه دانلود شده‌اند در دل این تب جای گرفته‌اند.

Heart: در این جا عکس‌هایی که شما لایک‌ کرده‌اید حضور دارند و با یک نگاه می‌توانید همه آن‌ها را زیر نظر داشته باشید.

Search: در این قسمت قادرید عکس موردنظرتان را جستجو کنید تا دیگر برای یافتن آن وقت‌تان را در تب‌های دیگر هدر ندهید!


نحوه دانلود تصاویر در اپلیکیشن 3D Wallpapers

اپلیکیشن 3D Wallpapers

وقتی تصویر مورد علاقه‌تان را انتخاب کردید٬ آن را لمس کنید تا پس از کمی‌ صبر به صفحه دانلود هدایت شوید. قبل از لود‌شدن عکس تبلیغاتی در قسمت پایین صفحه پدیدار می‌شود و خوشبختانه این بنرها مشکلی ایجاد نمی‌کنند و راحت با آن‌ها کنار می‌آیید. اما وقتی پاپ‌آپ‌ها پدیدار می‌شوند شاید اوقات کاربر را تلخ کنند و به‌کلی تجربه استفاده از این نرم‌افزار را نابود کنند!

عکس دل‌خواه‌تان را با استفاده از اولین گزینه از سمت چپ می‌توانید ذخیره کنید و آن فی‌الفور در گالری‌تان ثبت می‌شود. همچنین قادرید این عکس را لایک یا با بهره‌گیری از دومین گزینه از سمت راست آن را به عنوان کاغددیواری صفحه‌اصلی یا لاک‌اسکرین یا تصویر مخاطب و… انتخاب کنید. ولی بد نیست سری به گالری بزنید و به عکس‌های دانلود شده٬ نگاهی بیاندازید. کیفیت این تصاویر فول‌‌اچ‌دی و (اغلب) حجم آن‌ها بالای 1 مگابایت است. پس باید بگوییم «مراقب حجم اینترنت‌تان باشید!» اما (شاید) دانلود‌کردن این تصاویر ارزش داشته باشد چون وقتی به موبایل خود نگاه می‌کنید٬ یک دل نه صد دل عاشقش می‌شوید و همه این‌ها حاصل دست‌رنج برنامه 3D Wallpapers از شرکت ‌Best of the best است.


جمع‌بندی

شاید کاغذ دیواری‌های این نرم‌افزار چشم‌نواز و وسوسه‌انگیز باشد اما باید همیشه آن‌سوی قضیه را ببینیم! با دانلود هریک از تصاویر این اپ رنگارنگ٬ هم با کم‌شدن حجم اینترنت‌تان روبه‌رو هستید و هم باید با پرشدن حافظه‌داخلی دستگاه کلنجار بروید. اما همان‌طور که می‌گویند «عاشقی دردسر داره» باید همه این چالش‌ها را به جان بخرید.

نکات مثبت

-تنوع والپیپرها

-عکس‌های بسیار باکیفیت

-تصاویر تمام‌ صفحه‌

-آپدیت کاغذدیواری‌ها و پشتیبانی خوب سازندگان

-دارای گزینه اشتراک‌گذاری مستقیم تصاویر

-قابلیت جستجو در عکس‌‌ها

نکات منفی:

-حجم بالای تصاویر

-نیاز حیاتی به اینترنت پرسرعت

-تبلیغات درون برنامه‌ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH