بررسی اپلیکیشن VidCompact: ماجرای لاغرکردن ویدیوها!

این روزها که گرفتن ویدیوهای با‌کیفیت باب شده تنها دو راه‌کار جلوی کاربران قرار می‌گیرد. 1: گرفتن یک میکرو اس‌دی (البته اگر آی‌فون نداشته باشید) 2: ضبط ویدیو با کیفیت پایین! راه‌کار اولی شاید باعث کم‌شدن سرعت گوشی‌تان شود و کلا عملکرد دستگاه را پایین بیاورد. راه‌کار دومی کمی بهتر است ولی قبل از گرفتن ویدیو به کار می‌آید و زمانی که شما ویدیو را ذخیره کرده باشید بدرد نمی‌خورد و باز شما دو کار باید انجام دهید: آن را حذف کنید یا به جایی انتقال دهید.

آیا همیشه مشغول گرفتن ویدیو هستید؟

آیا می‌خواهید حجم همه آن‌ها را کم کنید؟

آیا دنبال یک داروی لاغری برای ویدیوهای‌تان می‌گردید؟

پس شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن VidCompact یک رژیم سفت‌و‌سخت برای ویدیوهای فول‌ اچ‌دی یا 4K‌تان اختیار کنید. با این کار هم ویدیوها را پیش خودتان نگه داشته‌اید و هم دیگر نگران پرشدن حافظه نیستید! این اپ تا به امروز بیش از 1 میلیون‌بار در فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز 4.4 از 5 را از هزاران کاربر کسب کرده است. پس اگر مایلید با این نرم‌افزار دوست‌داشتنی بیش‌تر آشنا شوید، با آی‌تی‌رسان همراه باشید…


صفحه‌‌اصلی

وقتی برای نخستین‌بار وارد این برنامه می‌شوید٬ رابط کاربری ساده و زیبای آن چشمان‌تان را جذب می‌کند و 3 تب بزرگ مقابل‌تان می‌بینید. البته 3 گزینه دیگر زیر این‌ها وجود دارد که بیش‌تر جنبه تبلیغاتی دارند و زیاد به کار نمی‌آیند. در کل طراحی این نرم‌افزار ساده است و در همان‌ بار اول گیج‌تان نمی‌کند! در ادامه به توضیح آن 3 تب بزرگ می‌پردازیم.

بریدن و لاغر‌کردن!

اپلیکیشن VidCompact

با لمس این تب به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که در آن ویدیوهای شما ظاهر می‌شوند و با انتخاب یکی از آن‌ها به قسمتی دیگر خواهید رفت. لازم به‌ذکر است که تمام این نقل و انتقالات با حداکثر سرعت ممکن صرف نظر از این‌که ویدیو شما چه کیفیت و حجمی دارد٬ صورت می‌گیرد و این فوق‌العاده است! در این بخش ویدیو شما در وسط صفحه نقش بسته است. در پایین‌تر با حرکت دست‌تان می‌توانید زمان ویدیو را کم‌ و‌ زیاد کنید و اصطلاحا آن را ببرید! در پایین‌ترین قسمت صفحه‌، اصلی‌ترین گزینه وجود دارد. در این جاست که قادرید رزولوشن ویدیو را تغییر دهید و از حجم آن به‌طور قابل ملاحظه‌ای بکاهید. همچنین درصد کاهش حجم ویدیو هم نوشته شده است تا از قدرت این نرم‌افزار آگاه شوید.

نکته: در باب بخش انتخاب ویدیو باید بگوییم که در این قسمت قابلیتی شبیه فورس‌تاچ گنجانده شده است تا با نگه‌داشتن طولانی روی ویدیوها٬ آن‌ها به‌نمایش درآیند تا کاربر بتواند بهتر و آسان‌تر تصمیم بگیرد.

لاغر‌کردن گروهی!

این تب که دومین گزینه است به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت دسته‌ای ویدیوها را لاغر کنید و حجم آن‌ها را به‌یک‌باره بکاهید. بعد از انتخاب‌کردن ویدیوهای‌تان یک یا چند‌ گزینه مشاهده می‌کنید که هرکدام یک رزولوشن هستند و مقداری از حجم ویدیو‌ها را کاهش می‌دهند. در همین قسمت٬ بالای صفحه گزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید با فعال‌کردن آن مستقیم ویدیو اصلی را حذف کنید تا نسخه جدید جای آن را بگیرد. ناگفته نماند زمان لاغر‌کردن ویدیو طولانی است و به قدرت پردازنده موبایل شما و حجم ویدیو بستگی دارد.

تبدیل به MP4

اگر بخواهید ویدیوتان را به فرمت MP4 تبدیل کنید٬ می‌توانید از این قسمت بهره ببرید و چیزی خاصی درباره این بخش وجود ندارد!

عملکرد کلی برنامه

حرکت در منوها و گشت‌و‌گذار در بخش‌های مختلف این نرم‌افزار با بالاترین سرعت ممکن رخ می‌دهد و اگر کمبودی در بخش انتهایی لاغرکردن ویدیو  احساس کردید٬ انگشت اتهام را فقط روبه پردازنده دستگاه‌تان بگیرید و از آن ناراضی باشید. چون این برنامه هیچ تقصیری ندارد و کارش را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. در توصیف این اپ باید بگوییم که برترین اپلیکیشن در نوع خودش است و رقیبان را تار‌ و‌ مار می‌کند!

نکات مثبت:

-سرعت بالا

-قابلیتی شبیه فورس‌تاچ

-پشتیبانی از رزولوشن‌های گوناگون

-امکان برش ویدیوها

نکات منفی:

-رابط کاربری می‌توانست بهتر باشد

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH