ال‌جی Q6 در گیک‌بنچ رویت شد

ال‌جی با ارسال یک دعوت‌نامه به‌صورت رسمی اعلام کرد که ال‌جی Q6 در تاریخ 11 جولای در لهستان معرفی خواهد شد، این اسمارت‌فون نسخه کوچک‌تر ال‌جی G6 خواهد بود. ماه گذشته بود که ایوان‌بلاس، مورد اعتمادترین لو دهنده محصولات فناوری اعلام کرد که این اسمارت‌فون با شماره مدل LG M-700 که توانسته گواهی FCC را دریافت کند، همان ال‌جی Q6 است. این اسمارت‌فون به‌‌تازگی توسط بنچمارک Geekbench آزمایش شده و برخی از اطلاعات آن منتشر گشته است.

ال‌جی Q6

اسمارت‌فون LG-M700 از اندروید نوقا 7.1 استفاده می‌کند و به چیپ‌ست MSM8937 کوالکام مجهز شده است. این تراشه که همان اسنپدراگون 430 بوده از هشت هسته پردازشی با سرعت 1.4 گیگاهرتز استفاده می‌کند. درحال‌حاضر از این پردازنده در مدل‌هایی هم‌چون نوکیا 5، نوکیا 6، شیائومی ردمی 4 و موتورولا موتو G5 استفاده شده است.  چیپ‌ست به‌کار رفته در ال‌جی Q6 با 3 گیگابایت رم همراهی می‌شود. این اسمارت‌فون در آزمون گیک‌بنچ در بخش پردازش تک‌هسته‌ای امتیاز 622 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 1777 را کسب کرده است.

ال‌جی G6 را می‌توان آغازگر ورود نمایشگرهای تمام صفحه به صنعت تلفن‌همراه دانست. این پرچم‌دار از یک نمایشگر 5.7 اینچی استفاده می‌کند که وضوح آن به 1440 در 2880 پیکسل می‌رسد و نسبت تصویر آن 18 به 9 است. با توجه به توییت‌های ایوان بلاس، به‌نظر می‌رسد ال‌جی Q6 نیز از نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 استفاده خواهد کرد.

نمایشگر و دوربین

بااین‌حال اندازه دقیق نمایشگر این گوشی هوشمند هنوز مشخص نشده، اما به‌نظر می‌رسد از یک پنل 5.4 اینچی در آن استفاده شده باشد. ال‌جی Q6 برخلاف G6 از دوربین دوگانه استفاده نخواهد کرد و تنها از یک سنسور 13 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی بهره می‌گیرد. گفته می‌شود دوربین اصلی در ال‌جی Q6 از سنسور سونی IMX258 استفاده می‌کند.

قیمت

بااین‌حال هنوز هیچ اطلاعاتی از میزان حافظه داخلی، پیکربندی دوربین سلفی و ظرفیت باتری در دسترس نیست. از آن‌جایی‌که این هندست توانسته است گواهی FCC را دریافت کند، انتظار می‌رود در ایالات متحده نیز عرضه شود. این اسمارت‌فون اقتصادی ممکن است با قیمت زیر 400 دلار روانه بازار شود. تنها چند روز تا معرفی رسمی ال‌جی Q6 زمان باقی مانده، بنابراین می‌توانیم منتظر درز اطلاعات بیش‌تر طی روزهای آینده باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH