5 دلیل برای اینکه اپلیکیشن ایرانسل من را نصب کنیم

همان‌طور که دنیای فن‌آوری‌اطلاعات در‌حال گسترش است پس ما هم نباید از قافله عقب بمانیم و هنوز از روش‌های منسوخ‌‌ شده استفاده کنیم. یکی از همین شیوه‌های قدیمی بهره‌بردن از کدها برای مدیریت سیم‌کارت‌مان است. مثلا برای هر کار کوچک‌ و بزرگی مدام به دایالر گوشی مراجعه می‌کنیم و آن کدهای مسخره و طولانی را وارد می‌کنیم و بعد منتظر جواب اپراتور می‌مانیم و باز دوباره شماره‌ها را می‌فشاریم!

این‌کار رسما هدر دادن وقت است. اما ما می‌توانیم دقیقا همین‌کارها را در محیطی کامل‌تر انجام دهیم. حتما الان با‌حالتی حیران می‌پرسید «چگونه؟» بگذارید جواب‌تان را فقط با 2 کلمه بدهیم «ایرانسل من!» بله! همین دو کلمه امیدی تازه برای شماست و کاربر را از شماره‌گیری‌های متعدد خلاص می‌کند.

آیا از زدن کدهای طولانی خسته شده‌اید؟

آیا از شماره‌گیری‌های متعدد عاصی شده‌اید؟

آیا با سیم‌کارت‌تان کارهای زیادی انجام می‌دهید؟

آیا مدام بسته‌های دیتا خریداری می‌کنید؟

پس حتما به اپ ایرانسل من احتیاج پیدا می‌کنید و از نصب‌کردن آن خرسند خواهید شد. این برنامه تنها 4.7 مگابایت حجم دارد و بخش زیادی از حافظه‌داخلی دستگاه شما را اشغال نخواهد کرد و در کنج موبایل‌تان به کار خود ادامه می‌دهد. این نرم‌افزار تا به امروز بیش از 100 هزاربار در فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز 4.5 از 5 را از کاربران کسب کرده است.

در ادامه ما برای‌تان 5 دلیل لیست می‌کنیم تا این اپلیکیشن وسوسه‌انگیز را دانلود کنید و حسابی از مدیریت آسان‌تر حساب ایرانسل خود لذت ببرید. پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…


1- طرح‌های تشویقی

شما با کمک طرح‌هایی که برای شما در نرم‌افزار گنجانده شده است٬ می‌توانید فی‌الفور بسته موردعلاقه خود را خریداری کنید و از شر کدهای طولانی خلاص شوید! تنوع در این قسمت نسبتا زیاد است و کاربر آزادی‌عمل زیادی دارد و با توجه به بودجه و نیاز خود قادر است طرح تشویقی خود را به آنی برگزیند و از آن‌ بهره ببرد.

اگر هم موجودی حساب شما کافی نبود٬ امکان این داده شده است تا بتوانید از همین برنامه شارژ بخرید و بعد به خرید طرح تشویقی اقدام کنید. ضمنا طرح‌هایی وجود دارد که منحصرا برای اینترنت یا مکالمه و پیامک هستند و همین‌ها کمک شایانی در مدیریت هزینه‌های‌تان می‌کنند و می‌توانید با کمک آن‌ها نیازهای خودتان را بشناسید و پول اضافی برای باقی چیزها ندهید!


2- شارژ مستقیم

این قسمت یکی از کاربردی‌ترین بخش‌ها در این برنامه است و به نوعی عصای دست کاربران است! در این بخش شما می‌توانید از 1000 تا 20000 تومان شارژ برای خود به‌طور جیرینگی بخرید و سپس بسته یا یک طرح تشویقی بخرید و از آن استفاده کنید. همچنین امکان خریداری شاٰرژ شگفت انگیز در همین تب فراهم شده تا بتوانید تخفیف بیش‌تری از اپراتور بگیرید! ضمنا اگر 20 هزار تومان برای‌تان کم بود٬ می‌توانید مبلغی به دل‌خواه بنویسید و آن را خریداری کنید. البته مبلغ موردنظر باید بین هزار تومان تا 1 میلیون تومان باشد!

اگر هم کارت شارژ دارید قادرید در همین تب آن را وارد کنید و موجودی خود را لبریز کنید. چه از نوع مخدوشی باشد و چه از نوع کد شارژ؛ این برنامه از همه آن‌ها پشتیبانی می‌کند. راستی دیگر لازم نیست برای چک‌کردن موجودی به سمت کدها بروید. در همین‌جا به محض خرید یک شارژ موجودی حساب شما به ریال در بالای صفحه نقش می‌بندد و خیال شما را راحت می‌کند!


3- نشان‌دادن میزان مصرف

فرض کنید یک شارژ از این اپلیکیشن خریده‌اید و با آن یک طرح تشویقی هم فعال کرده‌اید. اما حالا چگونه بفهمیم که چه‌قدر از موجودی‌مان را استفاده کرده‌ایم؟! اگر به کدها مراجعه کنید حتما کار بیهوده‌ای انجام داده‌اید و وقت خود را تلف کرده‌اید! بهترین راه استفاده از همین اپ است که در جایی اختصاصی مصرف شما را در سه دایره مکالمه٬ پیامک و اینترنت قرار داده است تا با یک نگاه به آن‌ها از میزان مصرف خود باخبر شوید.

ضمنا این اطلاعات به درصد هستند و کار شما را راحت می‌کنند. همچنین اگر روی هریک از دایره‌ها کلیک کنید، آن بزر‌گ‌تر شده و مصرف تا به آن لحظه کاربر را از کل حجم نشان می‌دهد و این اعداد و ارقام کمک بسیاری به شما در مدیریت حساب ایرانسل‌تان می‌کنند. در پایین همه این‌ها بسته اینترنتی یا پیامکی شما نقش بسته است تا کاربر بتواند از وضعیت حساب خود بیش‌تر آگاه شود. پس اگر می‌خواهید میزان مصرفی خود را به شیوه‌ای نو و مدرن مدیریت کنید٬ حتما این اپلیکیشن را نصب کنید.


4- بسته‌های متعدد افزایشی

ایرانسل من

اگر شارژ خریده‌اید و می‌خواهید با آن یک بسته فعال کنید٬ اپلیکیشن ایرانسل من این امکان را به شما می‌دهد تا به‌راحتی با چندبار لمس‌کردن صفحه٬ بسته موردنظر خود را بخرید و به گشت‌و‌گذار در اینترنت بپردازید! این بسته‌ها آن‌قدر متنوع‌اند که فقط اسکرول‌کردن بین آن‌ها کلی طول می‌کشد! از اینترنت ساعتی بگیر تا رومینگ! همگی در یک تب حضور دارند و دیگر نیازی به گشتن میان کدها و شماره‌گیری پی‌در‌پی نیست.

ناگفته نماند که بسته‌های ترکیبی هم در این‌جا گنجانده شده‌اند و فقط برای آن‌هایی خوب است که حال و حوصله خرید هفتگی یا ماهانه اینترنت را ندارند و دیتا به‌صورت کلی می‌پسندند. بعضی از این بسته‌های ترکیبی بسیار وسوسه‌کننده و صدالبته گران‌ قیمت هستند! درکل این بخش مملو از بسته‌های گوناگون است که همه آن‌ها منتظر فعال‌شدن هستند و چشم به موجودی حساب شما دوخته‌اند!


5- ارسال سریع شارژ برای دیگران

ایرانسل من

در این قسمت کاربر قادر است بدون استفاده از کدهای مسخره برای دوستانش شارژ بفرستد و این در ایرانسل من به 2 صورت انجام می‌گیرد. 1: شارژ برای دیگران. 2: سرویس خط به خط.

با انتخاب گزینه اول قادرید با حساب بانکی‌تان و واردکردن شماره طرف و مبلغ موردنظر در هر زمان برای او شارژ بفرستید. ضمنا مبلغ می‌تواند از هزار تومان تا 1 میلیون تومان افزایش یابد. در قسمت سرویس خط به خط این امکان به شما داده می‌شود تا با بهره‌گیری از خط دائمی یا اعتباری ایرانسل‌تان خط دوستان‌تان را شارژ کنید یا صورت‌حساب خط دائمی‌شان را پرداخت کنید. درکل این تب امکانات زیادی به شما می‌دهد و مطمئنا از واردکردن کدهای طولانی و خسته‌کننده هم بهتر و هم سریع‌تر است!


درآخر باید بگوییم که کدها را فراموش کنید و به این اپلیکیشن دوست‌‌داشتنی بچسبید و خود را با دنیای تکنولوژی همراه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH