کمپانی Red از گوشی هوشمند ماژولار Hydrogen One با قیمت 1200 دلار پرده برداشت

کمپانی Red که در زمینه تولید دوربین فعالیت می‌کند از برنامه خود برای ورود به دنیای گوشی‌های هوشمند پرده برداشت. درحقیقت این شرکت از اولین دستگاه خود رونمایی کرد. Hydrogen One نام این مدل بوده و از نمایشگر هولوگرافیک بهره می‌برد.

این شرکت می‌گوید:

دیگر نیازی نیست برای استفاده از محتوای چند بعدی، با خود چندین دستگاه را حمل کنید. این دستگاه از نانوتکنولوژی بهره می‌برد که باعث تغییر محتوا دو بعدی به هولوگرافیک و سه بعدی می‌شود.

این دیوایس دارای سیستم‌ عامل اندروید بوده و Red اعلام نموده که با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی توانسته صدای استریو را چند بعدی کند. این گوشی هوشمند ماژولار است و در آینده می‌توان با افزودن تجهیزات جدید، تصاویر و ویدیوها را با کیفیت بالاتری ثبت کرد. این هندست با دیگر دوربین‌های این شرکت همانند Scarlet، EPIC و Weapon سازگار است.

Hydrogen One

نمایشگر این اسمارت‌فون 5.7 اینچی بوده و از پورت USB Type-C بهره می‌برد. Red برای نسخه آلومینیومی قیمتی برابر با 1195 دلار و برای نسخه تیتانیومی آن 1595 دلار از خریدار درخواست می‌کند. براساس گفته‌های این شرکت، برای افرادی که زودتر این مدل را خریداری کنند، تخفیفی درنظر گرفته می‌شود. انتظار می‌رود که عرضه این دستگاه در سه‌ماهه اول 2018 آغاز گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH