بررسی اپلیکیشن iKeyboard: پر زرق و برق!

زیبایی چیزی است که همه مخلوقات آن را دوست‌دارند و با دیدنش دل‌داده آن می‌شوند!‌ اما زیبایی چیزی وقتی آن سفارشی‌شده باشد٬ کاملا فرق می‌کند و عشق ما را نسبت به خودش دوچندان می‌کند. مثلا وقتی شما سفارش بدهید که قاب پشتی موبایل‌تان را از چرم و با رنگ مرجانی درست کنند٬ حتما بیش‌تر از معمول از آن اسمارت‌فون خوش‌تان می‌آید و به این زودی‌ها از آن دل‌زده نمی‌شوید.

یکی‌ دیگر از همین موارد کیبوردتان است. باگسترش دنیای اپ‌ها و چیره‌شدن به زندگی انسان‌ها آنان به همه خواسته‌های‌مان جواب مثبت می‌گویند و در هر زمینه‌ای که شما سرچ کنید پای این اپلیکیشن‌ها باز می‌شود و چندتایی از آن‌ها می‌بینید. با کمک برنامه‌نویسان شما امروزه قادرید کیبوردتان را هم برای خودتان سفارشی کنید. البته همه آن‌ها این‌کار را انجام نمی‌دهند!

آیا دوست‌دارید هر تمی که دل‌تان خواست روی کیبوردتان نصب کنید؟

آیا مایلید والپیپرهای خود را به‌عنوان بک‌گراند برای کیبوردتان اختیار کنید؟

آیا عاشق اموجی‌ها هستید؟

آیا دوست‌دارید موقع چت‌کردن برای دوست‌تان گیف هم بفرستید؟

آیا استایل جدیدی از شکلک‌ها را می‌پسندید؟

پس حتما اپلیکیشن iKeyboard بدردتان می‌خورد و از استفاده از آن کلی لذت می‌برید. این اپ تا به امروز بیش‌از 10 میلیون‌بار از پلی‌استور دانلود شده و امتیاز 4.4 از 5 را از هزاران کاربر دریافت کرده است. اگر می‌خواهید با این برنامه بیش‌تر آشنا شوید٬ پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…


شخصی‌سازی

اپلیکیشن iKeyboard

یکی از مهم‌ترین دلیل‌هایی که باید این کیبورد را نصب کنید، امکانات بی‌شمار شخصی‌‌سازی آن است که در ادامه ما چند مورد از آن‌ها را شرح داده‌ایم. لازم به‌ذکر است که برای تماشا و دانلود این المان‌ها بهتر است اینترنت پرسرعتی داشته باشید٬ چون هم اعصاب‌تان خرد نمی‌شود و هم موارد سریع‌تر دانلود می‌شوند.

THEME: در این قسمت با وصل‌شدن به شبکه‌جهانی می‌توانید انبوهی از تم‌ها و پوسته‌ها را مشاهده کنید که درست جلوی چشم شما به ترتیب جدیدترین‌ها لیست شده‌اند. البته باید این را ذکر کنیم که این تم‌ها را نمی‌توانید مستقیم از برنامه دانلود کنید و پس از لمس دکمه بارگیری به پلی‌استور منتقل می‌شوید و این موضوع کمی ما را نگران می‌کند. چون این پوسته‌ها که حجم چند مگابایتی دارند حافظه دستگاه‌تان را پر می‌کنند و عملکرد موبایل یا تبلت شما را پایین می‌آورند.

EMOJI: در این قسمت هم قادرید جدیدترین و تر و تازه‌ترین شکلک‌ها را دانلود کنید و از استفاده از آن‌ها لذت ببرید. اتفاقا این اموجی‌ها بسیار ناز و تو دل‌برو هستند و احتمالا عاشق‌شان می‌شوید! اما باز هم در این‌جا باید به فروشگاه گوگل مراجعه کنید و پک اموجی را از آن‌جا دانلود نمایید.

SOUND: استفاده از این بخش ملزم وصل‌بودن به اینترنت نیست و تنها کافیست که شما روی آیکون صوت موردعلاقه‌تان کلیک کنید و بعد بلافاصله می‌توانید آن را امتحان کنید و از صدای دل‌نشینی چون تلگراف لذت ببرید.

FONT: در این قسمت کاربر می‌تواند از بین چندهزار فونت یکی را انتخاب کند تا حروف روی کیبورد به شکل آن دربیایند و شما از شکل و شمایل جدید کیبوردتان خوشحال شوید و به بالا و پایین بپرید.

درکل تا مدت‌ها از این کیبورد خسته نمی‌شوید٬ چون هر روز به فروشگاه بزرگ این برنامه کلی تم و اموجی اضافه خواهد شد و کاربر پی‌در‌پی قادر است آن‌ها را تا زمانی که حجم اینترنتش تمام شود٬ دانلود نماید!

زبان

این اپ در دل خود بیش‌ از 60 زبان گوناگون را جای داده تا کاربران با هر ملیتی بتوانند از این برنامه خوش‌ ساخت و زیبا استفاده کنند و به موبایل‌شان صفایی بدهند! صدالبته که زبان فارسی هم در این نرم‌افزار وجود دارد تا ما بتوانیم با دوستان خود با زبان مادری‌مان چت کنیم.

امکانات و قابلیت‌ها

اپلیکیشن iKeyboard

در این برنامه شما قادر هستید که بین کلمات مختلف نیم‌فاصله بگذارید یا از اعراب، تنوین و تشدید برای کلمات استفاده کنید. متاسفانه این اپلیکیشن (مانند خیلی از همنوعانش) از قابلیت Swipe در زبان فارسی بی‌بهره است و تنها این امکان در زبان انگلیسی گنجانده شده است. همچنین به کاربر امکان این داده شده است تا با بهره‌گیری از فرمت گیف به چت‌های‌تان حال و هوایی نو ببخشید و مکالمه را لذت‌بخش‌تر کنید. ناگفته نماند قابلیت تغییر سایز هم در این اپ قرار داده شده است تا شما بتوانید باتوجه به اندازه انگشت‌تان کیبورد را تنظیم کنید.

نکات مثبت:

  • دارای فروشگاه تم٬ فونت و اموجی
  • داشتن قابلیت‌های جذاب
  • پشتیبانی از زبان فارسی

نکات منفی:

  • نبودن قابلیت Swipe برای زبان‌ فارسی
  • دانلود الزامی از پلی‌استور

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH