سونی سه مدل واکمن جدید اواخر سال 2017 عرضه خواهد کرد

مدت‌ها قبل، اگر شما یک واکمن سونی داشتید کودکی خاص و باکلاس و شاید باکلاس‌ترین کودک محل به شمار می‌رفتید. باعرضه آی‌پاد، روش گوش کردن آهنگ‌های دیجیتالی نیز تغییر نمود و تمامی رقبا و موزیک پلیرها را از دور خارج کرد.

کمپانی سونی نام واکمن (Walkman) را در زمانی‌که هنوز با اریکسون شریک تجاری بودند به‌عنوان نام بعضی از گوشی‌های خود نگه داشت. نام سری واکمن هنوز هم زنده بوده و سونی تحت این نام تقریبا موسیقی دیجیتال را به‌صورت کامل در اختیار دارد.

این کمپانی ژاپنی تعدادی دستگاه پخش آهنگ دیجیتالی و ایرفون‌های بلوتوثی تحت این عنوان عرضه کرده است. در سال 2017 کمپانی سونی واکمن NW-A35 را که یک دستگاه دیجیتال پخش آهنگ قابل‌حمل است متناسب با سایز جیب عرضه نمود.

خبرها حاکی از آن بوده که این کمپانی قصد دارد تا اواخر سال 2017 سه مدل دیگر از واکمن را به بازار عرضه کند. همانطور که در عکس پایین مشاهده می‌کنید مدل‌های جدید واکمن، NW-A45، NW-A46 و NW-A47 هستند. تمامی این سه مدل از طریق FCC تایید شده‌اند.

FCC اطلاعات زیادی در ارتباط با مشخصات مدل‌های جدید کمپانی سونی فاش نکرده، اما تفاوت اصلی بین این سه مدل از دستگاه، حجم حافظه داخلی به‌کار رفته است. A45 دارای حافظه 16 گیگابایتی، A46 دارای حافظه 32 گیگابایتی و A47 حافظه ماکزیمم 64 گیگابایتی دارد. بنابراین بهترین حالت درنظر گرفتن مدل A45 به‌عنوان پایه و دو مدل دیگر به‌عنوان نسخه‌هایی است که تنها از لحاظ حافظه متفاوت هستند.

واکمن

اطلاعات دیگری را که منابع مختلف فاش نموده‌اند این است که مدل‌های جدید دارای باتری‌های بزرگ‌تر از NW-A35 که در فوریه ارائه‌شده بود، هستند. برای شما باید بگوییم که A35 تا 45 ساعت زمان پخش را پشتیبانی می‌کند. مدل A35 همچنین دارای NFC و بلوتوث برای ارتباط است. بر این اساس می‌توان حداقل حضور این ویژگی‌ها را در مدل‌های جدید انتظار داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH