یک تصویر جدید از پنل جلویی گلکسی نوت 8 منتشر شد

هفته گذشته بود که تصاویری از یک محافظ نمایشگر گلکسی نوت 8 منتشر شد، حالا نوبت به پنل جلویی این فبلت رسیده است تا تصاویری از آن را پیش از معرفی این هندست ببینیم. این تصاویر به‌خوبی تایید می‌کنند که طراحی گلکسی نوت 8 به چه صورت خواهد بود.

پنل جلویی گلکسی نوت 8

در تصاویر منتشر شده می‌توانیم پنل جلویی گلکسی نوت 8 را مشاهده کنیم که در کنار محافظ نمایشگر طراحی شده برای آن قرار گرفته است. همان‌طور که مشخص است حاشیه‌های اطراف این نمایشگر بسیار کم خواهد بود و مطمئنا نمایشگر از نوع Infinity Display است که اولین‌بار در گلکسی S8 و S8 پلاس مشاهده کرده‌ایم. حاشیه‌های در نظر گرفته شده برای بخش بالایی بسیار کم بوده و شامل دو بخش دوربین جلو و چند سنسور می‌شود. این منبع می‌گوید در گلکسی نوت 8 سنسور درنظر گرفته شده برای تشخیص چهره با دوربین سلفی ادغام شده است. بخش پایینی پنل نیز حاشیه بسیار باریکی دارد و میزبان هیچ کلید و یا سنسوری نیست. ابعاد گلکسی نوت 8 برابر با 162.4 در 74.5 در 8.4 میلی‌متر خواهد بود.

پنل جلویی گلکسی نوت 8

این تصاویر هم‌چنین نشان می‌دهند که نسبت نمایشگر به بدنه در گلکسی نوت 8 بسیار بالا خواهد بود و همانند دو پرچم‌دار فعلی این کمپانی کناره‌های نمایشگر اندکی خمیدگی خواهد داشت. با توجه به شایعاتی که تاکنون درباره این فبلت منتشر شده است، گفته می‌شود گلکسی نوت 8 از نمایشگری 6.3 اینچی استفاده خواهد کرد که رزولوشن آن QHD+ یا 2960 در 1440 پیکسل خواهد بود. نسبت تصویر این پرچم‌دار همان 18 به 9.5 و مشابه با گلکسی S8 است. برخی از شایعات حاکی از پشتیبانی این فبلت از وضوح UHD هستند و گفته می‌شود گلکسی نوت 8 برای استفاده از فناوری AR بهینه‌سازی خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین تغییرات گلکسی نوت 8 را می‌توان استفاده از دوربین دوگانه دانست. البته استفاده از یک سنسور دوگانه موجب می‌شود تا ضخامت دستگاه در قسمت دوربین به 9.5 میلی‌متر افزایش پیدا کند. برخلاف شایعاتی که تا چند وقت پیش منتشر می‌شد، اسکنر اثر انگشت این فبلت با نمایشگر ادغام نخواهد شد و این ماژول در کنار دوربین اصلی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH