نسل بعدی آمازون اکو طراحی شبیه به هوم‌پاد اپل خواهد داشت

شاید نیازی به گفتن این نکته نباشد که شرکت آمازون برای اولین‌بار توانست با تولید اسپیکر هوشمند اکو، راه را برای سایر شرکت‌های فعال در عرصه طراحی و تولید گجت‌های هوشمند باز کند؛ به‌طوری‌که اکنون شرکت‌هایی چون مایکروسافت، گوگل و اپل نیز اقدام به تولید اسپیکرهای هوشمند خود نموده‌اند تا از این طریق ارتباط بهتری بین گجت‌های مختلف را برای کاربران خود فراهم آورند.

با این وجود طبق گزارشی که از سوی سایت Engadget منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که آمازون قصد دارد از ایده‌هایی که شرکت اپل در طراحی و تولید هوم‌پاد به‌کار گرفته، در تولید سری بعدی از اسپیکرهای هوشمند خود بهره گیرد. همانطور که می‌دانید شرکت اپل اسپیکر هوشمند خود موسوم به هوم‌پاد را اخیرا با طراحی متفاوت و برای رقابت با آمازون اکو معرفی کرده است؛ بااین‌حال طبق گزارش منتشر شده در Engadget، پیش‌بینی می‌شود که آمازون نسل بعدی اسپیکر اکوی خود را با طراحی شبیه به هوم‌پاد صورت دهد. البته انتظار می‌رود این گجت نسبت به اسپیکر اپل باریک‌تر و کوتاه‌تر باشد.

کنید آمازون اکو

همچنین گفته می‌شود آمازون قصد دارد تا با استفاده از طراحی منحنی شکل در اطراف اکو بعدی، به‌همراه بهره‌گیری از یک روکش پارچه‌ای، ظاهری نرم‌تر به آن ببخشد. به‌علاوه ظاهرا آمازون در تولید اسپیکر هوشمند جدیدش در تقلید از شرکت اپل، از چندین بلندگوی tweeter بهره می‌گیرد تا بدین ترتیب تجربه بهتری از شنیدن صدا در اختیار کاربران خود قرار دهد.

از جمله مزایای استفاده از آمازون اکو می‌توان به مقرون‌به‌صرفه بودن و همچنین کاربردی بودن این محصول اشاره داشت. برای مشاهده امکانات و ویژگی‌های بیشتر در اسپیکر هوشمند بعدی آمازون، باید منتظر معرفی رسمی این محصول باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH