ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های تبدیل پذیر بازار که باید بخرید (تیرماه 96)

اگر از آن دسته کسانی هستید که می‌خواهید از یک دستگاه به‌طور چندمنظوره استفاده کنید٬ حتما تاکنون چشمان‌تان به لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر خورده است. دستگاه‌هایی نه‌چندان ارزان که درعین این‌که یک لپ‌تاپ نیمه‌حرفه‌ای هستند٬ یک تبلت حرفه‌ای نیز هستند و هروقت که دل‌تان بخواهد می‌توانید شکل آن‌ها را تغییر دهید!

اما اگر دوست‌دارید که یکی از همین‌ها را داشته باشید٬ پس طبیعتا در هم‌و‌غم این هستید که یکی از آن خوب‌هایش را با قیمت مناسب بخرید! ولی پیداکردن محصولی خوش‌ساخت٬ باکیفیت و با برچسب قیمتی مقرون‌ به‌ صرفه بسیار سخت است. امروز ما اینجاییم که شما را در این راه دشوار راهنمایی کنیم و اگر مایل بودید٬ می‌توانید از نصیحت‌های صمیمانه ما استفاده کنید تا کم‌تر در بازار پرهیاهوی وسایل دیجیتال گیج بشوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

اما پیش از هرچیزی باید بگوییم که برای خرید یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر باید به چند نکته توجه کنید. 1- صفحه‌نمایش. 2- کیفیت بدنه. 3- سیستم‌عامل! پس حتما به این موارد در تهیه چنین دستگاهی توجه زیادی کنید. چون‌که مثلا اگر به سیستم‌عامل لپ‌تاپ نگاه نکنید٬ دچار مشکل می‌شوید و باید برای پس‌دادن آن به فروشگاه موردنظر مراجعه کنید. اگر می‌خواهید با این غول‌پیکرها بیش‌تر آشنا شوید، پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

نکته: موارد این لیست براساس قیمت و نزولی هستند.


1- لپ‌تاپ دل INSPIRON 3168

اگر دوست‌دارید که یک دستگاه کار راه‌انداز را بخرید که دو کارایی دارد٬ پس حتما نگاهی به این مدل از کمپانی دل بیندازید. این محصول از بدنه مطلوبی برخوردار است که اتفاقا رنگ‌بندی‌های شاد دارد و هم در دل آقایان می‌نشیند و هم با سلیقه خانم‌ها جور است. پردازنده این لپ‌تاپ را اینتل مدل Celeron تشکیل داده که تا 2.45 گیگاهرتز کلاک شده است. البته دل به این دستگاه یک رم 2 گیگابایتی اضافه کرده تا انجام کارهای روزمره بدون هیچ مشکلی انجام شود. همچنین شاهد 32 گیگابایت SSD در این مدل هستیم. اگر هم این مقدار کافی نبود٬ قادرید با اسفاده از هارد دیسک اکسترنال به ظرفیت INSPIRON3168 بیافزایید.

لازم به‌ذکر است که این لپ‌تاپ به یک نمایشگر 11.6 اینچی با رزولوشن اچ‌دی مجهز شده که با تکنولوژی IPS LCD تولید گشته است. ناگفته نماند که یک باتری مطلوب در این مدل گنجانده شده تا کارهای‌تان را بی‌درنگ انجام دهید. خوشبختانه کمپانی پرآوازه دل٬ سیستم‌عامل ویندوز نگارش 10 را در این لپ‌تاپ گنجانده است که همه از عملکرد این OS باخبر هستند! خلاصه این دستگاه برای انجام کارهای روزمره عالی است و با اندازه‌ای که دارد٬ حمل‌کردن آن آسان است.

حدود قیمت: یک میلیون و چهارصد هزار تومان


2- لپ‌تاپ لنوو Ideapad 110

اگر از آن دسته کسانی هستید که نمی‌خواهند برای یک دستگاه دیجیتال هزینه گزافی بپردازند٬ ما این مدل را پیشنهاد می‌کنیم. چراکه با 1 تیر 2 نشان می‌زنید. هم یک لپ‌تاپ خوب گیرتان می‌آید و هم یک تبلت مطلوب نصیب‌تان خواهد شد. این دستگاه به نمایشگری 15.6 اینچی مجهز گشته که نه کاملا LED است و نه کاملا IPS LCD! این‌ ترکیب نامتعارف سبب این شده که کیفیت دیسپلی از رقیبانی که به صفحه‌نمایش IPS LCD مجهز هستند٬ بالاتر برود و عمق رنگ‌مشکی در آن بیش‌تر شود. همچنین رنگ‌ها به اندازه امولدها اغراق‌آمیز نیستند و به واقعیت نزدیک‌ترند.

جنس این محصول مانند خیلی از همنوعانش از پلاستیک ساخته شده است. اما این پلاستیک بسیار خوب بوده و اگر با آن کشتی نگیرید٬ شما را تامدت‌ها یاری خواهد کرد! لازم به‌ذکر است که این لپ‌تاپ به دو بلندگوی استریو مجهز گشته تا هرچه بیش‌تر کاربر از گوش‌دادن موسیقی یک فیلم لذت ببرد و در آن غرق شود.

حدود قیمت: یک میلیون و صد هزار تومان


3- لپ‌تاپ آی‌لایف ZED Note

نمایشگر این مدل از نوع IPS LCD با اندازه 14 اینچ است. رزولوشن آن هم اچ‌دی است و برای همچنین دستگاهی مطلوب به‌نظر می‌رسد. این محصول از پلاستیک ساخته شده که در مقابل ضربه‌های آرام مقاوم است و اگر کاری‌به‌کار آن نداشته باشید٬ در نهایت خونسردی به انجام وظیفه‌اش ادامه می‌دهد! قلب تپنده این لپ‌تاپ را اینتل سری اتم تشکیل داده که نوید اجرای روان برنامه‌های ساده و روزمره را می‌دهد. همچنین شرکت آی‌لایف این دستگاه را به 32 گیگابایت حافظه مجهز کرده که به نظر چندان کافی نیست. ظرفیت باتری ZED Note باتوجه به سخت‌افزار کم‌مصرف و رزولوشن اچ‌دی کاملا مطلوب است و با استفاده عادی می‌توانید از آن تا 4 ساعت بهره ببرید. ناگفته نماند که این لپ‌تاپ از ویندوز نگارش 10 سود می‌برد و تجربه ویندوز روی این تبدیل‌پذیر زیبا٬ لذت‌بخش و مفرح است!

حدود قیمت: هشتصد هزار تومان

1 در مورد “ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های تبدیل پذیر بازار که باید بخرید (تیرماه 96)”

  1. سلام به کارشناس محترم. ممنون میشم اگر برای خرید یک لپ تاپ راهنماییم کنید. دنبال یک لپ تاپ هستم برای استفاده های زیر:
    قیمت تا سقف ۳ میلیون؛ حالا کمی بالا بره ایرادی نداره:

    استفاده ی درسی و پژوهشی(وب گردی بسیار زیاد و با سرعت بالا)
    سرعت بالا بدون هنگ و اتلاف وقت
    میزان خیلی زیاد تماشای فیلم(درسی و غیر درسی) با کیفیت بالا دارم. چون باید با زبان عربی و انگلیسی کار کنم.
    انتقال اطلاعات زیادی دارم؛ پس نیاز به پورت های یو اس بی و دی وی دی روم و .. دارم.
    نیاز به تایپ زیادی خواهم داشت
    کوچیک هم نباشه چون چشمام ضعیفه واذیت میشوند.

    برای گرافیک هم بگم؛ بازی هم اصلا میلی ندارم ندارم؛ شااااااید روزی روزگاری یه فوتبال قدیمی روش نصب کنم. شایدم به احتما ده درصد یک روزی روزگاری بخوام دنبال فوتوشاپ بروم

    از لحاظ کیفیت هم خیلی برام مهمه که لپ تاپ؛ یه کالای عمری باشه و زود نیاز به تعمیر پیدا نکنه. خودم کلا آدم جنس نگه داری هستم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH