Ubisoft بازی‌های بیشتری برای نینتندو سوییچ معرفی می‌کند

اگر به داشتن نینتندو سوییچ خود افتخار می‌کنید و به دنبال به‌دست آوردن عناوین بازی بیشتر برای این کنسول هستید، از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد که کمپانی Ubisoft سرمایه‌گذاری عظیمی در این زمینه نموده است. براساس این خبر مشخص شده که این شرکت عناوین بازی‌های بیشتری برای کنسول سوییچ ارائه کرده است که به‌زودی منتشر خواهد شد.

این خبر براساس گزارش NeoGAF forums منتشر شده که در آن اذعان شده بود که اعلام بازی‌ها در وب‌سایت Gamescom متعاقبا اعلام می‌شود. تاکنون بازی که Ubisoft برای سوییچ معرفی کرده Dance 2017 بوده و عنوان دیگری که کاربران انتظار آن را می‌کشند Mario + Rabbids Kingdom Battle است.

نینتندو

بازی‌های دیگر برای نینتندو Rayman Legends Definitive ،Monopoly و dance 2018 خواهد بود. براساس این اسامی هنوز به‌صورت قطعی نمی‌دانیم بازی‌هایی که قرار است Ubisoft برای نینتندو سوییچ ارائه دهد، کدام هستند.

Gamescom ماه آینده از بیست و دوم تا بیست و ششم ماه آگوست برگزار خواهد شد که محل معرفی بازی‌های سوییچ است. باوجود اینکه هنوز نمی‌توانیم اعلامی که از سوی Ubisoft صورت گرفته است را تایید کنیم، اما نینتندو می‌تواند پلتفرم خوبی برای سوددهی شرکت Ubisoft باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH