شرکت Razer درحال توسعه یک گوشی هوشمند مخصوص گیمرها است

کمپانی Razer درحال کار بر روی گوشی هوشمند جدید خود بوده و در این دستگاه، بیشتر گیمرها را درنظر گرفته است. اگرچه هنوز این مطلب به‌صورت رسمی تایید نشده ولی وب‌سایت بلومبرگ از منابعی که نامشان را ذکر نکرده به این موضوع پرداخته است.

درواقع، گزارش منتشر شده حول محور این حدس و گمان است که کمپانی Razer به دنبال دستیابی به بازار هدف IPO در هنگ‌کنگ بوده که ارزش به‌دست آوردن این بازار چیزی در حدود 3 تا 5 میلیارد دلار است.

براساس جزئیات موجود و به‌عنوان ارزیابی میزان حجم این معامله، منابع مالی درحال افزایش میزان سرمایه‌گذاری برای کمک به این کمپانی در جهت تولید گوشی هوشمند مخصوص بازی خود هستند.

کمپانی Razer به‌عنوان یک شرکت معتبر در زمینه ساخت و تولید تجهیزات و دستگاه‌های مربوط به بازی و متعلقات آن شناخته می‌شود و بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد که چرا وارد دنیای متراکم و پر از رقیب گوشی‌های هوشمند شده است. چیزی که به‌صورت واضح می‌توان حدس زد، این بوده که گوشی هوشمند جدید این کمپانی تنها یک هدف دارد و آن‌هم رضایت گیمرهای واقعی یا درواقع خوره‌های بازی است. این موضوع می‌تواند بسیار جالب و دیدنی باشد.

برای اینکه این گوشی هوشمند بتواند اجرایی روان و بدون نقص در بازی‌ها داشته باشد، بی‌شک نیازمند سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای ضروری جانبی قدرتمندی است تا بتواند به این مهم دست یابد. در حقیقت یک گوشی هوشمند مخصوص بازی باید یک دستگاه بسیار قدرتمند باشد.

Razer

نکته حائز اهمیت دیگری که باید فراموش نکنید این بوده که کمپانی Razer اولین‌باری نیست که در زمینه بازار گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند. اگر خاطرتان باشد در اوایل سال 2017 و ماه ژانویه این شرکت گوشی Nextbit را به بازار عرضه نمود. این حرکت اقتصادی گواهی بود بر اینکه کمپانی موردنظر قصد اضافه نمودن گوشی‌های هوشمند به بسته‌های تولیدی خود را در آینده‌ای نزدیک دارد.

خبرهای مربوط به این موضوع از آن روز به بعد تقریبا به حداقل رسید. اگرچه گوشی Nextbit متعلق به کمپانی Razer است ولی این شرکت خط تولیدش را به‌عنوان یک تجارت جداگانه و مستقل معرفی نمود.

بنابراین، مالکیت گوشی Nextbit ممکن است تاثیر کمی بر روی پذیرش گوشی هوشمند مخصوص بازی این کمپانی در بازار داشته باشد. خبرها حاکی از آن بوده که این کمپانی به دنبال عرضه یک گوشی هوشمند جدید در آینده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH