بهترین قاب‌ها برای آیفون 7 اپل که باید از بازار بخرید

اگر اخیرا گوشی خود را عوض نموده و آی‌فون 7 خریده‌اید مطمئنا دوست ندارید که این دستگاه گران‌قیمت ضربه خورده و خط و خش پیدا کند. به همین منظور اگر تاکنون برای گوشی خود قاب یا کاور نخریده‌اید حتما بعد از خواندن این مقاله به تهیه آن اقدام نمایید.

قاب‌ها یا کاورها انواع گوناگونی داشته که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند. قاب هم به گوشی شما زیبایی می‌بخشد و هم محافظی برای جلوگیری از ضربه‌های شدید می‌شود و در کل عمر گوشی شما را به‌صورت شگفت‌انگیزی افزایش می‌دهد.

در مقاله پیش رو برای شما مخاطبین گرامی بهترین و بروزترین قاب‌های گوشی آی‌فون 7 یا آی‌فون 7 پلاس را معرفی خواهیم نمود.

Logitech Hinge case

این قاب زیبا باقیمت 50 دلار و در رنگ‌های آبی و مشکی موجود است. این قاب می‌تواند تبدیل به پایه‌ای برای گوشی شما شده تا در حالت ایستاده قرار بگیرد.

Griffin Survivor Clear Wallet

این قاب به نسبت مدل‌های قدیمی‌تر خود نازک‌تر و براق‌تر است. این کاور با قیمت 30 دلار در بازار موجود است. پوشش روی این قاب می‌تواند یک کیف پول و جایی برای کارت‌های عابر بانک شما باشد.

Newer Technology’s NuGuard KX

قاب Newer Technology’s NuGuard KX محافظی خوب و سبک بوده که حالتی ژله‌ای دارد. از پشت این قاب لوگوی اپل مشخص است. قیمت این محصول 30 دلار بوده و در سه رنگ به بازار عرضه می‌شود.

Grovemade Wallet Case

این کاور نفیس و مجلل به شما حس یک قاب چوبی گوشی موبایل را می‌بخشد که برای آی‌فون و آی‌پد در دو طرح افرا و گردویی عرضه‌شده است. قیمت این کاور چرمی 130 دلار برای آی‌فون 7 و 140 دلار برای آی‌فون 7 پلاس است.

 RhinoShield PlayProof case

جدیدترین محصول این شرکت قاب‌های محافظ استاندارد باقابلیت ضدضربه بوده که به نام Playproof به بازار عرضه‌شده است. این قاب بسیار جذاب و زیبا بوده و وزن بسیار کمی دارد. این کاور از تست رها شدن از ارتفاع 3.5 متر موفق بیرون آمده و باوجود چنین ویژگی خاصی قیمتی 20 دلار داشته که نسبتا مناسب است.

Lumee Duo

قاب Lumee Duo که هم در پشت و هم جلوی آن ردیفی از چراغ‌های LED قرار دارد یکی از خاص‌ترین‌‌هاست. این LEDها برای گرفتن عکس و یا مطالعه در مکان‌هایی بکار می‌رود که نور بسیار کمی وجود دارد. قیمت این قاب بالا بوده و در حدود 70 دلار است. این محصول در سه رنگ و برای آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس در دسترس است.

Handl case

این قاب با یک دستگیره قابل برداشتن بوده که به شما اجازه می‌دهد گوشی خود را بلند کنید بدون اینکه نگران افتادن آن باشید. این دستگیره همچنین می‌تواند به‌عنوان یک‌پایه برای ایستادن نیز مورد استفاده قرار گیرد که این امکان در زمان صحبت با اپلیکیشن اسکایپ بسیار کاربردی است. قیمت این قاب 50 دلار بوده و برای هر دو گوشی آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس عرضه می‌شود.

Spigen Ultra Hybrid

از این کمپانی کره‌ای برای کیفیت و قیمت این محصول تشکر می‌کنیم! این قاب از پرفروش‌ترین کاورهای آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس بوده که در وب‌سایت آمازون بیش از هزاران عدد از آن فروخته‌شده و یکی از علت‌های آن بهای این قاب زیباست که تنها 12 دلار قیمت دارد.

Spigen Neo Hybrid

از دیگر قاب‌های محبوب و پرفروش آی‌فون 7، Spigen Neo Hybrid بوده که محصولی از شرکت اسپین است. این قاب در چندین رنگ و با قیمت 15 دلار به بازار عرضه می‌شود.

Sena Wallet Book

اگر به دنبال قابی خوش‌دست، زیبا، لاکچری و درشان یک مدیر هستید حتما قاب Sena را انتخاب کنید. این کاور چرمی برای گوشی‌های آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس در دسترس بوده و یکی از محبوب‌ترین‌ها در نوع خود است.

به دلیل عرضه گوشی آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس، این محصول نیز با 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسد. قیمت این محافظ در حالت عادی 80 دلار است که در حال حاضر باقیمت 64 دلار در بازار عرضه می‌شود. این قاب چرمی هم قابلیت کیف پول برای شما داشته و هم‌پایه‌ای برای ایستادن دارد.

Tech21 Evo Check

Tech21 یکی از مشهورترین برندها در تولید قاب گوشی برای آی‌فون 7 و 7 پلاس بوده که شامل مدل‌های Evo Check, Evo Elite, ImpactClear and Evo Gem است. این قاب قابلیت پرت شدن از فاصله 3 متری را دارد و قیمت آن در بازار 40 دلار است.

Ballistic Jewel Essence

یکی از زیباترین مدل‌های قاب زنانه برای آی‌فون 7، Ballistic است. این کاور در نمونه‌های جدید خود سبک‌تر و نازک‌تر شده که روزبه‌روز به محبوبیت خود می‌افزاید. بهای این مدل قاب‌ها از نمونه‌های ساده خود با 20 دلار شروع‌شده و تا 30 دلار افزایش می‌یابد.

Urban Armor Gear cases

قاب UAG یک قاب تمام محافظ بوده که برای آی‌فون 7 و 7 پلاس در بازار موجود است. این قاب‌های زیبا و محکم بهایی برابر 40 دلار دارند. از قابلیت‌های این محافظ زیبا فضایی برای قرار دادن کارت‌های اعتباری بوده و همچنین این قاب در چندرنگ در بازار عرضه می‌شود. سری Monarch این قاب کمی گران‌تر بوده و 60 دلار قیمت دارد.

IOM Cases Extreme GT

یکی از زیباترین قاب‌های فلزی موجود در بازار برای آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس این محافظ بوده که ظاهری بسیار برازنده به گوشی شما می‌بخشد. طراح این قاب ادعا می‌کند که الگوی این قاب را از ابر ماشین‌ها الهام گرفته و در آن به‌کاربرده است. تصویر بالا نمونه Extreme GT Exotic Blue بوده که با قیمت 60 دلار در بازار به فروش می‌رسد.

بهترین قاب‌ها برای آیفون 7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH