بهترین تلویزیون سامسونگ

معرفی بهترین تلویزیون سامسونگ در 3 رنج قیمتی متفاوت (مرداد ماه 96)

دم‌دست‌ترین وسایل٬ موبایل‌ها هستند. اما آیا با آن‌ها می‌شود لذت فیلم‌دیدن را (مانند تلویزیون) تجربه کرد؟! هرچه‌قدر که رزولوشن‌شان بالا و صفحه‌نمایش‌ آن‌ها بزرگ باشد٬ بازهم نمی‌توانید لذت دیدن یک فیلم یا عکس را کاملا درک کنید و قسمت زیادی از جذابیت تصویر یا فیلم موردنظر کاسته می‌شود. تلویزیون‌ها هم دنیایی به بزرگی اسمارت‌فون‌ها دارند. جهانی که مملو از برندهای ریز و درشت است که هرکدام با زرق و برقی منحصربه‌فرد دل مشتریان را می‌برند و آن‌ها را وادار به خرید محصولشان می‌کنند. پس باید چه‌کار کرد؟ چشم‌‌و‌گوش‌بسته یک محصول را انتخاب کنیم؟ به‌طور شانسی یک دستگاه را برگزینیم؟ خیر! این‌کارها لازم نیست.

اگر مثل خیلی از کاربرها در بازار درخشان تلویزیون‌ها گم شده‌اید و درخشش تبلیغات کمپانی‌های مختلف سرتان را درد آورده٬ این مطلب را بخوانید. چراکه در این نوبت ما 3 تلویزیون (البته از شرکت سامسونگ) را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم که در رنج‌‌های قیمتی مختلف هستند. شما فقط کافیست که به بودجه‌تان نگاه‌ کنید و سپس دستگاه موردعلاقه‌تان را خریداری نمایید و به خانه ببرید. اگر می‌خواهید با این هیکلی‌ها بیش‌تر آشنا شوید٬ پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

نکته: این لیست براساس قیمت طراحی شده و ترتیب آن نزولی است.


گران‌قیمت: تلویزیون سامسونگ مدل 70KU7970

اگر همیشه دوست‌دارید که بهترین‌ها را در اختیار داشته باشید٬ این مدل می‌بایست یکی از انتخاب‌های اصلی‌تان باشد. اندازه صفحه‌نمایش این غول‌پیکر 70 اینچ است و رزولوشن باورنکردنی 4K را دارد. همچنین کمپانی سازنده از تکنولوژی‌های متعددی بهره برده است که هرکدام قصد دلربایی از کاربر را دارند. اسپیکرهای این دستگاه هم روی هم 20 وات قدرت دارند و صدای آن‌ها ذوق‌زده‌تان می‌کند و حتما از گوش‌دادن به موسیقی متن فیلم در این تی‌وی لذت می‌برید.

سامسونگ برای این مدل از سیستم‌عامل محبوب خود (تایزن) استفاده کرده است و به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌ها و اپ‌های گوناگونی را دانلود کنید. ناگفته نماند که وبگردی در نمایشگری 70 اینچ بسیار لذت‌بخش است و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود. جایگاه‌های این دیوایس هم بسیار زیاد‌ هستند. طوری‌که کاربر را راضی می‌کنند و هیچ‌وقت درگاه‌ها کم نمی‌آیند. ریموت‌کنترل این تی‌وی هم بسیار عالی طراحی گشته و شکل‌و‌شمایلی مدرن دارد. ناگفته نماند که قاب و پایه این دستگاه مشکی است و با اکثر فضای داخلی خانه‌ها هماهنگ است و این محصول خوش‌ساخت (به احتمال زیاد) خانه‌تان را دوچندان لوکس می‌کند. طراحی کلی این تی‌وی نیز کلاسیک است؛ نه‌ آن‌چنان که توی ذوق بزند٬ بلکه بسیار جذاب و جالب نیز هست.

حدود قیمت: ده میلیون و هشتصد هزار تومان


متوسط: تلویزیون سامسونگ مدل 55KU7975

اگر مایل هستید که با پرداخت قیمتی به‌صرفه٬ تلویزیونی با امکانات و قابلیت‌های قابل‌ توجهی داشته باشید٬ پس بی‌درنگ این محصول را از شرکت کره‌ای خریداری نمایید. چراکه این دستگاه علاوه بر این‌که صفحه‌نمایشی با رزولوشن هیجان‌انگیز دارد٬ دارای قابلیت‌های بی‌شماری نیز هست. ازجمله: پشتیبانی از ماشین زمان٬ دارای قابلیت تصویر در تصویر٬ پشتیبانی از زیرنویس‌ها و دارای یک ریموت‌کنترل هوشمند و مدرن. این کنترلر یک تاچ‌پد نیز دارد که کارکردن با آن را ساده می‌سازد و همچنین دردل خود یک میکروفون را جای داده تا به دستورات‌تان پاسخ دهد و غلام حلقه به گوش شما باشد!

لازم به‌ذکر است که این مدل نمایشگری خمیده از نوع ال‌ای‌دی دارد که بسیار باکیفیت است و وضوح غیرقابل توصیفی دارد. دو اسپیکر 55KU7975 خیلی‌خیلی خوش‌صدا هستند و گوش‌دادن موسیقی در این دیوایس امیدوارکننده است و خلاصه پنجره‌های خانه‌تان را به لرزش وا می‌دارد. خوشبختانه سامسونگ این محصول را به سیستم‌عامل تایزن مجهز کرده تا کاربران بتوانند هرقدر که دلشان خواست٬ برنامه و بازی روی این تی‌وی نصب کنند و لذت ببرند. از قلم نیافتد که طراحی این تلویزیون با وسواس صورت گرفته است. طوری‌که از نگاه‌کردن به قاب و پایه آن سیر نمی‌شوید! بهره‌بردن از فن‌آوری HDR هم سبب شده تا تماشای فیلم و عکس در این تی‌وی تجربه‌ای کم‌نظیر باشد و کاربر در عمق تصویر غرق شود!

حدود قیمت: چهار میلیون و ششصد هزار تومان


ارزان‌قیمت: تلویزیون سامسونگ مدل 43K6960

بهترین تلویزیون سامسونگ

بالاخره٬ به آخرین محصول لیست رسیدیم. دستگاهی که با قیمت رقابتی‌اش (سعی می‌کند) حساب بانکی شما را خالی نکند و درعین حال یک دیوایس زیبا و تودل‌ برو نیز باشد. صفحه‌نمایش این مدل با فن‌آوری ال‌ای‌دی تولید گشته و رزولوشن فول ‌اچ‌دی دارد. اندازه این نمایشگر جذاب هم 43 اینچ است. یکی از نقاط قوت این دستگاه اسپیکرهای آن است. این تی‌وی به 2 بلندگوی با قدرت کلی 20 وات مجهز گشته که در این رنج قیمت عالی است و بهتر از آن پیدا نمی‌کنید.

همچنین اسپیکرهای این مدل به فن‌آوری DTS مجهز شده‌اند تا هرچه‌ بیش‌تر کیفیت و کمیت صوت این تلویزیون به‌طور قابل توجهی بهبود پیدا کند و دل کاربران را هم ببرد. اما یک تلویزیون بدون یک پلتفرم خوب که لطفی ندارد٬ برای همین شرکت پرآوازه سامسونگ دردل این دیوایس غول‌پیکرش سیستم‌عامل تایزن را جای داده است تا بتوانید بازی یا اپلیکیشنی را از فروشگاه مجازی این سیستم‌عامل دانلود کنید و لذت ببرید. لازم به‌ذکر است که این تی‌وی درگاه‌های متعددی نیز دارد که بسیار کاربردی هستند. درآخر باید بگوییم که اگر دنبال یک تلویزیونی (کم‌وبیش) همه فن‌حریف و ارزان‌ قیمت هستید٬ این مدل را خریداری نمایید.

حدود قیمت: یک میلیون و نهصد هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH