اندروید 8 برای اسنشال

لیرون دامیر مدیر ارشد شرکت «اسنشال» به گوگل پیوست

اندی رابین، خالق سیستم عامل اندروید که چندی پیش با رونمایی از اولین گوشی ساخت مهندسان شرکت تازه‌تاسیس Essential سروصدای زیادی را در دنیای تکنولوژی به‌راه انداخت، یکی دیگر از مدیران ارشد و بالارده خود در این شرکت را از دست داد.

لیرون دامیر (Liron Damir) که سابقه طراحی سیستم عامل‌های Pebble و WebOS را در کارنامه دارد و اخیرا به عنوان رئیس بخش تجربه کاربری (User Experience) در شرکت تحت هدایت اندی رابین فعالیت می‌کرد، به استخدام گوگل درآمد. وی در شرکت اسنشال بر روی شیوه‌های تعامل کاربران با محصولات متمرکز بود و اکنون در گوگل هدایت بخش محصولات گوگل هوم (Google Home) را برعهده خواهد گرفت.

البته دامیر اولین مدیر ارشدی نبود که در طی چند ماه اخیر اسنشال را ترک می‌کند، چراکه در طی چند هفته گذشته، ابتدا برایان والاس و پس از آن اندی فوش که به ترتیب به عنوان مدیر بازاریابی و مدیر بخش ارتباطات در این شرکت ایفای نقش می‌کردند، اندی رابین و یاران وی را ترک کردند.

همانطور که در خبرهای روزهای اخیر خواندید، علی‌رغم آن که چند هفته ای از رونمایی گوشی Essential PH-1 می‌گذرد، هنوز عرضه این گوشی آغاز نشده و متاسفانه، چند بار این امر به تعویق افتاد. آخرین‌باری که خبری در خصوص این گوشی منتشر شد، اندی رابین شخصا اعلام کرد که ارسال این گوشی برای خریداران، طی هفته‌های آتی آغاز خواهد شد.

اسنشال

و اما در کمپانی گوگل، دامیر مدیریت تیم گوگل هوم را در دست خواهد گرفت. این شرکت در تلاش است تا یکپارچگی بیشتری را میان محصولات هوم ایجاد کند، به عنوان مثال شرایطی را فراهم کند که میان دستگاهی همانند کروم‎‌کست با گوگل هوم ارتباط برقرار شود. از این رو، گوگل قصد دارد تا از تجربه دامیر در این زمینه، نهایت استفاده را ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH