نتیجه بنچمارک میزو پرو 7 توسط یک کاربر چینی منتشر شد

شرکت میزو که به‌سرعت با معرفی مدل‌های میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس به شهرت رسیده است، تصمیم دارد تا به رقیبی حرفه‌ای در مقابل دیگر شرکت‌های چینی تبدیل گردد. معمولا برای کاهش قیمت موبایل، از تراشه‌های ارزان مانند مدیاتک استفاده می‌شود که گاهی اوقات عملکرد ضعیفی دارند. اما یک کاربر چینی در شبکه اجتماعی Weibo اطلاعاتی را منتشر کرده که نشان می‌دهد میزو پرو 7 با به‌کارگیری تراشه هلیو X30، توانسته پا‌به‌پای دیگر رقیبان خود حرکت کند. از نکات قابل‌توجه این دستگاه می‌توان به رم 4 گیگابایتی آن اشاره کرد.

امتیاز هلیو X30 در Antutu که توسط این کاربر چینی ثبت شده، برابر با 141982 است؛ یعنی هم‌ردیف با گوگل پیکسل XL و سامسونگ گلکسی S7 Edge. در حقیقت نتیجه تراشه مذکور بین اسنپدراگون 821 و Kirin 960 قرارگرفته است. با توجه به این، می‌توان گفت که با موبایلی نسبتا قدرتمند روبه‌رو هستیم.

Meizu Pro 7 AnTuTu- میزو پرو 7 آنتوتو-هلیو X30-Helio

اسنپدراگون 821 در شیائومی می نوت 2، می میکس و همچنین تراشه Kirin 960 در هواوی میت 9 استفاده شده است. البته که Helio X30 توانسته نیازهای قشر متوسط را فراهم آورد، اما مدیاتک نمی‌تواند به گردپای کوالکام و سامسونگ برسد. به‌احتمال‌ قوی در سال جاری کوالکام به تراشه‌های 7 نانومتری دست می‌یابد و همچنین سامسونگ نیز در ماه فوریه سال 2018 به کوالکام ملحق خواهد شد. بدین ترتیب اگر مدیاتک از تراشه‌های 10 نانومتری خود دل نکند، از قافله عقب خواهد ماند.

Meizu Pro 7 AnTuTu- میزو پرو 7 آنتوتو-هلیو X30-Helio

در حقیقت هلیو X30 برای گوشی‌های متوسط رو به بالا می‌تواند گزینه خوبی باشد. با داشتن 10 هسته، کاهش مصرف انرژی به میزان 60 درصد و افزایش عملکرد به میزان 240 درصد نسبت به نسل قبل، انتظار می‌رود در موبایل‌های بیشتری مورداستفاده قرار بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH