کپکام میزان فروش رزیدنت اویل 7 را اعلام کرد

کپکام گزارش مالی سه‌ماهه اخیر خود را تا تاریخ 30 ژوئن، اعلام کرد. تمرکز این گزارش بر روی تعداد فروش دو بازی مهم این شرکت، یعنی Resident Evil 7 و Ultra Street Fighter II: The Final Challengers است.

کپکام

در حالی‌که هدف‌گذاری کپکام فروش 10 میلیون نسخه از بازی رزیدنت اویل بود، میزان فروش این بازی تنها 3.7 میلیون نسخه اعلام شده است. این تعداد اگرچه انتظارات شرکت را برآورده نکرده، اما روی هم رفته به عنوان یک شکست تجاری نیز محسوب نمی‌شود. این میزان فروش از تاریخ 27 ژانویه تا 30 ژوئن ثبت شده است که برنامه‌ریزی شرکت برای رسیدن به فروش 4 میلیون نسخه‌ای در مدت زمان یاد شده را تا حدودی برآورد کرده است. از طرف دیگر، نسخه جدید استریت فایتر با فروش تنها 1.7 میلیون نسخه، ناامیدکننده ظاهر شده است.

این گزارش، میزان فروش بازی Monster Hunter XX را با تعداد 1.7 میلیون نسخه و هچنین Resident Evil 6 را که برای کنسول‌های نسل جدید عرضه شده بود، با تعداد 1.1 میلیون نسخه، جمع‌بندی کرده است.

در هر صورت، گزارش یاد شده مثبت بوده و افزایش 7.5 درصدی نسبت به دوره زمانی مشابه در سال قبل را نشان می‌دهد. در همین خصوص اطلاعات تایید نشده‌ای منتشر شده که عرضه و فروش بازی Ultra Street Fighter II بر روی نینتندو سوییچ، موفقیتی کامل برای کپکام به ارمغان آورده است.

در مورد بازی Ultra Street Fighter II The Final Challengers نیز گفته شده است که فروش ابتدایی بالا بوده، اما تا زمان ارسال گزارش به فروش بالای یک میلیون دست پیدا نکرده است.

این گزارش همچنین عرضه بازی Monster Hunter World تا پایان سال مالی، یعنی مارس 2018 را تایید کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH