تصاویری از گوشی ایسوس ذن‌فون 4 پرو با دوربین‌ دوگانه 21 مگاپیکسلی منتشر شد

به‌تازگی تصاویری از ذن‌فون 4 پرو منتشر شده که نشان‌دهنده وجود دوربین 21 مگاپیکسی در این گوشی است. مشخصات این دوربین هنوز معلوم نیست ولی با توجه به عکس‌ها، دوربین این گوشی از زوم دو برابری بهره می‌برد.

ذن‌فون 4 پرو

پیش‌بینی می‌شود که در این گوشی ‌از پردازنده اسنپدراگون 835 به‌همراه پردازنده گرافیگی آدرنو 540 استفاده شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به رم 6 گیگابایتی، حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی و اندروید نوقا 7.1.1 در بخش نرم‌افزار اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که در ذن‌فون 4 پرو قابلیت استفاده از حافظه خارجی وجود دارد یا کاربر از این قابلیت محروم است و باید به‌‌ حافظه داخلی‌ دستگاه اکتفا کند. در تصاویر منتشر شده می‌توانید ماژول دوربین دوگانه این گوشی را مشاهده کنید.

این دوربین از قابلیت زوم دو برابری بهره می‌برد و به‌ احتمال فروان این قابلیت با استفاده از زوم‌ دیجیتالی مهیا می‌شود و استفاده از زوم اپتیکال در این گوشی کمی بعید به‌نظر می‌رسد. در بخش نرم‌افزاری نیز با‌ توجه به عکس‌ها، این گوشی ‌در حال اجرای اندروید نوقا نسخه 7.1.1 است. علاوه‌بر این گوشی، انتظار می‌رود ایسوس دو گوشی دیگر را از سری ذن‌فون 4 را به‌بازار عرضه کند.

ذن‌فون 4 مکس یکی از این گوشی‌ها بوده که احتمالا با پردازنده اسنپدراگون 630 یا اسنپدراگون 660 عرضه شود و گوشی دیگر مدل استاندارد ذن‌فون 4 است. هنوز زمان معرفی رسمی این گوشی‌ها مشخص نشده، اما ممکن است برخی از این گوشی‌ها در رویداد IFA 2017 که در ماه سپتامبر برگزار خواهد ‌شد، معرفی شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH