اولین رندر با کیفیت و معتبر از گلکسی اس 8 اکتیو منتشر شد

با این‌که تا امروز سامسونگ خیلی سهوا به وجود گلکسی اس 8 اکتیو اشاره کرده، هنوز این هندست به‌طور رسمی معرفی نشده است. هر چند تقریبا مطمئنیم که این اتفاق به‌زودی و در آینده‌ای نزدیک به وقوع خواهد پیوست.

در همین حین، امروز یک رندر با کیفیت از این هندست منتشر شده است که باعث می‌شود طراحی این هندست بهتر قابل مشاهده باشد. همان‌طور که در تصویر می‌بینید حاشیه محافظ دور دستگاه عریض‌تر انتخاب شده تا نگهداری به نحو بهتری انجام شود.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری گفته شده که اس 8 اکتیو مجهز به یک صفحه‌نمایش امولد 5.8 اینچی با رزولوشن 2960×1440 پیکسل است. این صفحه نمایش مثل آن نوع خمیده‌ای که در S8 و S8 پلاس تعبیه شده نیست و تنها در گوشه‌ها حالت گرد دارد.

گلکسی اس 8 اکتیو

منبع عکس منتشر شده اکانت Evan Blass یا همان evleaks@ است، پس می‌توان تقریبا اطمینان داشت که گلکسی اس 8 اکتیو همین شکلی خواهد بود. همانند دیگر هندست‌های اکتیو این شرکت، اس 8 اکتیو نیز نسبت به افتادن مقاوم بوده و یک باتری 4000 میلی‌آمپری برای‌ آن در نظر گرفته شده است.

غیر از این‌ها این نسخه راگد بیش‌تر ویژگی‌های سخت‌افزاری نسخه‌های معمولی اس 8 را دارا است. ویژگی‌هایی آن شامل پردازنده اسنپدراگون 835، دوربین 8 و 12 مگاپیکلسی، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 با امکان افزودن کارت حافظه خارجی و اندروید نوقا است. به احتمال زیاد و طبق روال همیشگی، سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو تحت قرارداد اپراتورAT&T و در آمریکا با قیمتی که هنوز مشخص نیست عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH