بهترین جاروبرقی‌ رباتیک در رنج‌های قیمتی مختلف (مرداد 96)

دیگر آن زمان به‌سر آمده که خودمان مجبور بودیم٬ خانه عزیزمان را تمیز کنیم. با پیشرفت فن‌آوری اطلاعات دیگر نباید نگران انجام‌ دادن این‌کارها باشیم. جاروبرقی هوشمند در واقع یک ربات است که بعد از اسکن خانه‌تان آن را جارو می‌کند و پس از چند دقیقه بدون هیچ‌ زحمتی از طرف شما٬ منزل‌تان تروتمیز در اختیار شماست.

اگر می‌خواهید یکی از این‌ها را بخرید و احتمالا در بازار بین برندهای گوناگون گم شده‌اید٬ پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

نکته: این لیست برپایه قیمت طراحی شده و ترتیب آن نزولی است.


1- جاروبرقی رباتیک فَکر مدل Robert

یکی از برترین‌‌ مدل‌ها٬ همین Robert است. کمپانی پرآوازه فَکر این محصول خودش را بدون کیسه عرضه کرده است. اما ترس به دل خود راه ندهید. چون این برند آلمانی ظرفیتی 350 میلی‌لیتر برای این دیوایس درنظر گرفته تا شما با کمبودی مواجه نشوید. همچنین این دستگاه صدایی آرام دارد و اصلا شبیه همنوعان کلاسیک خود، نیست.

این ربات باهوش در مدت‌زمان 4 ساعت کاملا شارژ می‌گردد و می‌تواند تا 2 ساعت برای‌تان کار کند و خانه‌تان را جارو بزند. این مدل قادر است که با سنسورهای خود اجسام خطرناک را تشخیص دهد و از برخورد با آن‌ها جلوگیری نماید. این‌کار موجب می‌شود تا این دیوایس به وسایل گران‌قیمت و شکننده شما آسیبی نزند. Robert از سیستمی موسوم به «گردباد» استفاده می‌کند. این یعنی هوای درون خود را فشرده می‌سازد تا قدرت مکش به‌طور قابل توجهی بالا و بالاتر برود. از قلم نیافتد که ولتاژ باتری هم 14.4 است. وزن کلی آن تقریبا 4 کیلوگرم است و برای این دیوایس‌ها عادی به‌نظر می‌رسد. اندازه این دستگاه نیز در حد قابل قبولی است و در کنجی جای می‌گیرد.

قیمت: یک میلیون و هفتصد هزار تومان


2- جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Mi

این‌بار هم شیائومی یک مکنده رباتیک را روانه بازارها کرده تا دل و جان کاربران را ببرد. به این مدل می‌توانید٬‌ مسیری را پیشنهاد کنید تا آن عین دستور شما عمل کند و یقین داشته باشید که سرپیچی نمی‌کند. ضمنا این محصول مکشی قدرتمند دارد و خانه را به بهترین شکل ممکن تمیز می‌نماید. با نصب اپلیکیشنی روی موبایل٬ قادر هستید که این جاروبرقی را از راه دور کنترل کنید و فرمان‌های لازم را به او اعلام کنید.

باتری Mi هم 5200 میلی‌آمپر است تا 2.5 ساعت برای‌تان کار می‌کند. یکی از ویژگی‌های خوب این جاروبرقی باهوش‌بودن بی‌حد و حصر آن است. مثلا وقتی کم‌تر از 20 درصد شارژ داشته باشد٬ به داک خود بر می‌گردد و زمانی‌که 80 درصد شارژ گردد٬ خود را از داک جدا می‌نماید و طبق دستور شما منزل‌تان را جارو می‌کند. به‌خودی‌ خود می‌تواند٬ خانه را اسکن کند و سپس بهترین راه برای جاروکردن آن را برگزیند. از قلم نیافتد که این دیوایس 360 درجه می‌چرخد و به هرسمتی حرکت می‌کند.

این دستگاه ابعاد بزرگی دارد و حتما برایش جایگاهی مخصوص درنظر داشته باشید. مخزن جمع‌آوری زباله هم زیر پوسته رویی گنجانده شده است و دسترسی به آن مانند آب‌ خوردن است!

قیمت: یک میلیون و پانصد هزار تومان


3- جاروبرقی رباتیک اکووکس مدل Deebot Slim

اگر دستگاهی جمع‌و‌جور و سبک می‌خواهید٬ حتما این مدل را در گزینه‌های‌تان جای بدهید. چون‌که این محصول تنها 2.8 کیلوگرم وزن دارد و از بیش‌تر هم‌نوعانش تقریبا 1 کیلوگرم سبک‌تر است. ابعاد این دستگاه هم به ترتیب 4.5 در 30 در 30 سانتی‌متر است. پس نسبت به برادران گران‌قیمت و حتی ارزان‌قیمت خود٬ بسیار کوچک‌تر است. این موجب می‌شود تا به‌راحتی زیر مبل‌ها و مکان‌های تنگ و تاریک برود و آن‌جا را نیز تروتمیز کند.

صدای این دستگاه تنها 40 دسی‌بل است و در این‌ مورد هم از هم‌نوعان خودش آرام‌تر و ساکت‌تر هست. باتوجه به این اعداد و ارقام باید بگوییم که شاید اصلا متوجه کار‌کردن این جاروبرقی نشوید و به‌یک‌باره دریابید که خانه‌تان تمیز شده است و این جاروبرقی رباتیک در کنجی درحال شارژشدن است! این دیوایس در مدت‌زمان 2 ساعت شارژ خواهد شد و برای‌تان تا 1.5 ساعت کار خواهد کرد. از قلم نیافتد که محفظه جمع‌آوری زباله این جاروبرقی قابل شستشو است و به‌راحتی از کثیفی‌ها پاک می‌گردد.

قیمت: یک میلیون و سیصد هزار تومان


4- جاروبرقی رباتیک آریته مدل 2712

بهترین جاروبرقی‌ رباتیک

یکی از ویژگی‌هایی که این مدل را از رقبای قدرتمندش متمایز می‌نماید٬ قابلیت تمیز‌کردن موکت و فرش است. درجایی که بیش‌تر هم‌نوعانش تنها روی سطوح صاف و صیقلی می‌توانند جارو کنند٬ این محصول روی فرش نیز کار می‌کند و هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید. این را باید مدیون موتور قدرتمند این دیوایس باشیم. موتوری که 1300 وات توان مصرفی دارد و مانند ماشینی سوپراسپرت حرکت می‌کند. این دستگاه در مدت‌زمان 3.5 ساعت کاملا شارژ می‌گردد و برای‌تان تا 1.5 ساعت به‌طور مداوم کار می‌کند و خانه‌تان را تمیز می‌نماید.

شانه دوطرفه این جاروبرقی سبب شده تا نظافت بهتری را به شما عرضه کند. ضمنا این مدل به سنسورهای خیلی‌ حساسی مجهز گشته که آن را از سقوط و خوردن به اشیا خطرناک باز می‌دارد. ناگفته نماند که حرکت این ربات قابل تنظیم است و حتی به شما این امکان داده شده است تا تایمر هم برای این جاروبرقی تعیین کنید. کاربر قادر است که به آن برنامه بدهد تا مثلا هرروز ساعت 9 صبح بی‌سروصدا خانه را تمیز کند. از قلم نیافتد که این مدل درصورت تمام‌شدن شارژ می‌تواند به جایگاه خود برگردد و تا موقعی که کاملا شارژ نشده٬ همان‌جا باقی بماند.

قیمت: یک میلیون تومان


5- جاروبرقی رباتیک الگانت مدل m-788

بهترین جاروبرقی‌ رباتیک

این مدل از شرکت مالزی الگانت قیمت و امکانات مناسبی دارد و ارزش خریدش بالاست. این محصول امکان برنامه‌ریزی توسط کاربر را نیز دارد. یعنی شما می‌توانید٬ ساعات خاصی را برای این ربات تنظیم کنید تا آن در همان زمان مقررشده اقدام به تمیزکردن خانه‌ شما بنماید. کاربر قادر است که فقط با فشردن دکمه پاور این جاروبرقی، آن را به‌کار بیندازد و خودش استراحت کند.

ضمنا هر زمانی‌که شارژش تمام شود٬ به داک خود باز می‌گردد و تا کامل‌شدن شارژ خود در آن‌جا می‌ماند. این مدل با بهره‌گیری از اشعه UV تمام میکروب‌ها را بدون استفاده از حتی یک قطره از مواد شیمیایی می‌کشد. این ربات دارای سنسورهای بسیار حساسی است که او را از برخورد به وسایل خطرناک گوناگون برحذر می‌دارد.

قیمت: دویست هزار تومان

2 در مورد “بهترین جاروبرقی‌ رباتیک در رنج‌های قیمتی مختلف (مرداد 96)”

  1. قیمت هایی که زدید بر چه مبناییه ؟ میشه بگید اون جاروی ربات الگانت با قیمت 200 هزار تومن کجا فروش میره ؟؟؟ لطفاً اطلاعات درست بدید

    1
    19

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH