تصویر پنل جلویی گلکسی نوت 8 در کنار آی‌فون 8 منتشر شد

به‌تازگی تصویر جدیدی از پنل جلویی دو اسمارت‌فون منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به آی‌فون 8 و گلکسی نوت 8 یعنی پرچم‌داران آینده اپل و سامسونگ است. اولین نکته‌ای که به وضوح در تصویر دیده می‌شود سایز بسیار بزرگ‌تر پرچم‌دار سامسونگ به نسبت آی‌فون 8 است. البته در هر دو اسمارت‌فون سعی شده که حاشیه‌های زاید اطراف نمایشگر به کمترین حد ممکن برسد و کاربر بتواند سایز نمایشگر بزرگ‌تری را در یک اسمارت‌فون کوچک در اختیار داشته باشد. تاکنون تصاویر زیادی از پنل جلویی گلکسی نوت 8 منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی جهت جبران شکست پیش آمده توسط گلکسی نوت 7، قرار است با دستی پر وارد میدان شود.

گلکسی نوت 8

پنل جلویی گلکسی نوت 8 به‌خوبی نشان می‌دهد که این تولیدکننده کره‌ای همان زبان طراحی موجود در گلکسی S8 و S8 پلاس را استفاده کند، بااین‌حال تصویر فعلی نشان می‌دهد پرچم‌دار آتی مقداری بزرگ‌تر از دو اسمارت‌فون ذکر شده باشد. نمایشگر مورد استفاده در گلکسی نوت 8 دارای نسبت تصویر 18.5 به 9 خواهد بود که دارای طول بیشتری به نسبت نمایشگرهای استاندارد 16 به 9 است. در بخش بالایی این پنل می‌توانید سنسور یگانه دوربین سلفی و اسکنر عنبیه چشم را مشاهده کنیم.

با توجه به شایعات قبلی گلکسی نوت 8 از پردازنده اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895 استفاده می‌کند و حداقل به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه مجهز خواهد بود. این اسمارت‌فون از کارت حافظه و قلم S Pen پشتیبانی می‌کند. مهم‌ترین ویژگی فبلت آینده سامسونگ را می‌توان مجهز شدن به دوربین دوگانه با دو سنسور 12 یا 13 مگاپیکسلی اشاره کرد که چینشی افقی داشته و با یک فلاش LED همراهی می‌شود. هم‌چنین انتظار می‌رود در بخش پشتی این فبلت یکی سنسور پایش ضربان قلب را مشاهده کنیم.

 

به سوپر گروه سامسونگ گلکسی نوت در تلگرام ملحق شوید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH