بالاخره پشتیبانی از پلتفرم DayDream VR برای گلکسی S8 و S8 پلاس فراهم شد

چند ماهی از اعلام تصمیم مشترک گوگل و سامسونگ مبنی بر عرضه قابلیت پشتیبانی از پلتفرم DayDream VR برای پرچمداران امسال سامسونگ یعنی گلکسی S8 و S8 پلاس می گذرد. تااین‎‌که ساعاتی پیش، اپراتورهای آمریکایی تی-موبایل (T-Mobile) و ورایزن (Verizon) با عرضه به‌روزرسانی‌هایی برای این دو گوشی، امکان دریافت و بهره‌مندی از قابلیت‌های این پلتفرم واقعیت مجازی را فراهم کردند.

البته درحال‌حاضر، این به‌روزرسانی تنها در آمریکا عرضه شده و هنوز تاریخ عرضه آن برای دارندگان این اسمارت‌فون‌ها در سایر کشورهای جهان اعلام نشده است. گوگل امروز به‌طور رسمی عرضه این به‌روزرسانی برای دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را تایید کرد. از آن‌جایی‌که این به‌روزرسانی از طریق سرور ارسال شده، به‌طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی می توان از قابلیت‌های واقعیت مجازی جدیدی که اضافه می‌شوند، استفاده کرد.

البته یک راه برای پی بردن به فعال شدن قابلیت پشتیبانی از DayDream در این دو گوشی وجود دارد و آن پاک کردن اطلاعات اپلیکیشن Google VR Service است، به‌طوری‌که اگر به‌روزرسانی برای گوشی مورد نظر ارسال شده باشد، قابلیت‌های جدید به‌صورت خودکار فعال خواهند شد.

همچنین گوگل اعلام کرد که تا پایان سال جاری میلادی، حداقل 11 گوشی دیگر به پشتیبانی از پلتفرم DayDream VR مجهز خواهند شد. جدای از سامسونگ گلکسی S8 و S8 پلاس، اسمارت‌فون‌های دیگری همچون پیکسل‌های گوگل، موتو Z، هواوی میت 9 پرو و پورش دیزاین، ZTE Axon 7 و ایسوس ذن‌فون AR نیز این ویژگی را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH