نسخه کاملا مشکی رنگ بلک‌بری KEYone در هند رونمایی شد

چند روز پیش بود که تیزری منتشر شد که نشان می‌داد بلک‌بری KEYOne به‌زودی در هند رونمایی خواهد شد، گفته می‌شد رونمایی از این هندست در تاریخ یکم آگوست انجام خواهد گرفت و حالا می‌دانیم که این شایعه به واقعیت پیوسته است. نسخه تماما مشکی رنگ بلک‌بری KEYOne روز گذشته توسط Optiemus Infracom رونمایی شد، این درحالی است که نسخه معمولی این هندست را کمپانی TCL ساخته است اما ظاهرا این کمپانی چینی مجوزی را در اختیار Optiemus Infracom گذاشته است.

بلک‌بری KEYone

نسخه تولید شده توسط Optiemus Infracom سه تفاوت با نسخه استاندارد بلک‌بری KEYone دارد، نخستین تفاوت رنگ آن است که در نسخه محدود کاملا مشکی بوده و در نسخه استاندارد برخی از بخش‌ها خاکستری است. دومین تفاوت میزان رم به‌کار رفته در نسخه کاملا مشکی بلک‌بری KEYone است که از سه گیگابایت موجود در نسخه استاندارد به 4 گیگابایت ارتقا یافته است. هم‌چنین میزان حافظه داخلی در نسخه تماما مشکی از 32 گیگابایت به 64 گیگابایت افزایش پیدا کرده است.

استفاده از چیپ‌ست اسنپدراگون 625 موجب شده که در هر دو نسخه بلک‌بری KEYone عمر باتری فوق‌العاده‌ای را شاهد باشیم. متاسفانه نسخه تماما مشکی این دستگاه محدود به هند بوده و با قیمت 624 دلار فروخته خواهد شد. البته این هندست از طریق فروشگاه اینترنتی آمازون نیز قابل سفارش است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH