مشخصات احتمالی آنر نوت 9 فاش شد؛ رم 6  گیگابایتی به همراه پردازنده کایرین 965 و باتری 4600 میلی‌آمپری

اسمارت‌فون قدرتمند آنر نوت 8 دقیقا یک سال پیش رونمایی شد و اکنون بهترین فرصت برای مدیران شرکت آنر است تا نسل جدید این گوشی را برای علاقه‌مندان به برند خود معرفی کنند. متاسفانه این شرکت در طی چند هفته آینده کنفرانسی را برای خود تدارک ندیده و از این رو، پیش‌بینی ‌می‌شود که اسمارت‌فون آنر نوت 9 در کنفرانس IFA 2017 که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد، رونمایی شود.

اگرچه تا این رویداد، زمان زیادی باقی مانده اما امروز اطلاعاتی در خصوص مشخصات احتمالی این گوشی از طریق رسانه‌های چینی منتشر شده که دانستن آن‌ها برای دوست‌داران گوشی‌های هوشمند خالی از لطف نیست. براساس اطلاعات فاش شده، آنر نوت 9 از نمایشگر 6.6 اینچی بدون حاشیه، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و باتری 4600 میلی آمپری بهره ‌می‌برد که این ظرفیت باتری با توجه به نمایشگر بزرگ آن، چندان هم دور از ذهن نبود.

با این‌حال، در زیر شاسی براق آنر نوت 9 از نسل جدید پردازنده‌های اختصاصی هواوی به نام کایرین 965 استفاده خواهد شد که درواقع، مدل ارتقا یافته‌ای از چیپست کایرین 960 محسوب ‌می‌شود. ناگفته نماند که این پردازنده قدرتمند هنوز معرفی نشده است.

از دیگر ویژگی‌های ذکر شده برای این اسمارت‌فون ‌می‌توان به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد که برای محصولی در حد یک پرچمدار، قابل قبول است. همان‌طور که اشاره شد، این گوشی احتمالا در ماه سپتامبر رونمایی و عرضه آن نیز در هفته‌های پایانی سال آغاز خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH