بهترین قاب‌ها برای گلکسی S8 سامسونگ (مرداد 96)

اگر شما درحال حاضر موبایل گلکسی S8 را دردست دارید یا قصد خرید آن را دارید٬ باید توجه داشته باشید که چنین اسمارت‌فون گران‌ قیمت و شکننده‌ای به یک قاب نیاز دارد. برندها و کمپانی‌های کوچک و بزرگی در این حوزه فعالیت می‌کنند و با محصولات خود دل و جان کاربران را می‌برند. شاید شما اصلا به‌خاطر محافظت از گوشی قاب نخرید و تنها آن را برای جنبه جذابیتش می‌خواهید. ما در این لیست چند نمونه از آن‌ها را معرفی می‌کنیم برخی از آن‌ها امکانات جذابی دارند و برخی دیگر فقط زیبا و جذاب هستند. اگر می‌خواهید با این‌ قاب‌ها آشنا شوید٬ پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

نکته: این لیست براساس قیمت طراحی شده و ترتیب آن نزولی است.


کاور کیبورددار سامسونگ

درعین حال که این قاب از زوایای مختلف گوشی محافظت می‌کند٬ دارای یک کیبورد نیز هست. این صفحه‌کلید براساس الگوی QWERTY تنظیم گشته است. لازم به ذکر است که این کاور هیچ محدودیتی برای پورت‌ها و دکمه‌های گوناگون دستگاه ایجاد نمی‌کند. همچنین این کیبورد دوست‌داشتنی بدون باتری کار می‌کند. پس شما دیگر لازم نیست که همراه خود کابل‌های مختلف را حمل کنید. ضمنا شما اگر از صفحه‌کلید استفاده نمی‌کنید٬ می‌توانید آن را کلا بردارید یا در پشت دیوایس قرار دهید.

قیمت: دویست هزار تومان


کیف کلاسوری سامسونگ مدل Clear View Standing

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین کاورها برای گلکسی S8 همین است. با بهره‌گیری از این قاب می‌توانید٬ از هشدارها و اعلان‌ها، بدون بازکردن کیف باخبر شوید. سبکی و باریکی این مدل سبب شده تا حمل و نقل آن آسان شود و لطمه‌ای به زیبایی گوشی وارد نکند. لازم به ذکر است که این کاور از تمام زوایای گوشی مراقبت می‌نماید و مزاحمتی برای پورت‌ها و دکمه‌ها ایجاد نمی‌کند. جنس آن‌ هم از پلاستیک سخت است و به همین آسانی‌ها نابود نمی‌گردد! ضمنا قادر هستید که از این محصول٬ به عنوان یک استند نیز استفاده کنید و ویدیوها و فیلم‌های موردعلاقه‌تان را تماشا کنید.

قیمت: صد و هفتاد هزار تومان


قاب اسپیگن مدل Wallet S

این مدل تمام زوایا و لبه‌های گوشی را پوشش می‌دهد و نمی‌گذارد که کوچک‌ترین آسیبی به آن برسد. اما چیزی که این قاب را منحصربه‌فرد می‌کند٬ جایگاه‌های آن است. وقتی درب کیف را باز می‌کنید با چند جایگاه مختلف روبه‌رو خواهید شد که به شما این امکان را می‌دهند تا کارت‌های اعتباری و پول‌های‌تان را دردل آن‌ها بگنجانید. کمپانی اسپیگن روکشی از چرم مصنوعی روی این مدل کشیده تا به آن ظاهری نوستالژیک ببخشد. قفل این محصول هم آهنربایی است و خیلی راحت چفت می‌گردد. شما می‌توانید از این کاور به عنوان استند نیز استفاده کنید.

قیمت: صد هزار تومان


کاور سامسونگ مدل 2Piece

اگر مایل هستید که ظاهری متفاوت به گوشی عزیزتر از جان‌تان ببخشید٬ پس بی‌درنگ این مدل را خریداری کنید. چراکه شرکت سامسونگ برای طراحی این کاور خلاقیت به خرج داده است تا آن را خاص و متفاوت جلوه دهد. 2Piece بالا و پایین قاب پشتی را پوشانده است و بارنگ‌های متنوع حال و هوای دیگری به شما و موبایل‌تان می‌بخشد. این کاور لبه‌های گوشی را پوشانده است و به‌شدت از آن‌ها مخافظت می‌کند. درضمن هیچ مانعی برای پورت‌ها و جایگاه‌ها وجود ندارد و می‌توانید به‌راحتی از آنان بهره ببرید.

قیمت: هشتاد هزار تومان


کاور سامسونگ مدل Silicone

این مدل با رنگ‌های بسیار متنوع و گوناگونی روانه بازارها شده و با قیمتی که دارد٬ چشم هر بیننده‌ای را به‌سمت خود جذب می‌کند. همان‌طور که از اسمش پیداست٬ ‌این مدل از سیلیکون ساخته شده و خیلی‌ نرم است. همین‌طور وزن کمی نیز دارد و به زیبایی و کمرباریک‌بودن موبایل‌تان لطمه‌ای وارد نمی‌کند. قسمت زیرین فاقد پوشش است تا دسترسی کاربر به پورت‌ها سهل و آسان باشد. در این محصول پوششی روی دکمه‌های گوناگون دستگاه را گرفته است که هیچ مشکلی در عملکرد آن‌ها ایجاد نمی‌کند و دکمه‌ها را صحیح و سالم نگه می‌دارد.

قیمت: پنجاه هزار تومان


قاب نیلکین مدل Defender II

قاب گلکسی S8

این محصول مخصوص نوجوانان و جوانان پرشور و شوق طراحی گشته است. در واقع شکل‌ و‌ شمایل کاور هم این موضوع را فریاد می‌زند. ضمنا ما توصیه می‌کنیم که این قاب‌ را مردان و زنان سرسخت و خشن استفاده کنند. رنگ‌های این کاور هم بسیار متنوع است. این مدل از مواد PU و TPU تولید گشته است و مقاومتی مثال‌زدنی دارد. همچنان دسترسی کاربر به پورت‌ها و جایگاه‌ها باز است و این قاب هیچ مشکلی برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند. کمپانی سازنده گفته است که Defender II از گوشی‌تان حتی دربرابر ضربه‌های شدید هم محافظت می‌کند و خم‌به‌ابرو نمی‌آورد!

قیمت: سی و پنج هزار تومان


قاب پیرکاردین مدل Leather Back Cover

قاب گلکسی S8

اگر به‌دنبال قابی بسیار زیبا و لوکس می‌گردید٬ پس حتما این مدل را دربین گزینه‌های‌تان جای دهید. چراکه این محصول دست‌رنج شرکت خوش‌نام پیرکاردین بوده و جنسش از چرم مصنوعی باکیفیت است. وزن و ضخامت کم این مدل هم سبب شده تا کوچک‌‌ترین آسیبی به زیبایی دیوایس شما وارد نگردد. همچنین Leather Back Cover هیچ مزاحمتی برای دکمه‌ها و پورت‌های گلکسی S8 ایجاد نمی‌کند.

قیمت: سی هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH