برنامه گوگل پلی‌استور را موقتا به‌روز نکنید!

no android 4.0

 

آخرین به‌روزرسانی از فروشگاه گوگل پلی استور، تجربه‌های جدیدی را برای کاربران ارمغان آورده است اما ظاهرا، این به‌روزرسانی تاثیری جزئی بر فعالیت نرم فزار داشته و هنگام دریافت یک اپلیکیشن تازه و یا حتی به‌روزرسانی سایر برنامه‌ها، یک پیغام خطا انتظارتان را خواهد کشید! حال، خبر بد این است هیچ‌ روشی برای حل این مشکل وجود ندارد و خبر خوب نیز، به وعده گوگل برای حل این مشکل آزار دهنده باز می‌گردد. گوگل اذعان کرده که در حال پیداکردن یک راه حل است. به تازگی بیانیه‌ای رسمی برروی صفحه پشتیبانی این کمپانی به چشم می‌خورد که نوشته:

[#10230007] “Package File Invalid” error when downloading or updating apps

ما گزارش‌هایی را از کاربران دریافت کرده‌ایم که درهنگام دریافت یک اپلیکیشن یا به‌روزرسانی برنامه‌ها، با خطای  “Package File Invalid” روبرو شده‌اند. در حال حاضر، ما در حال برررسی این مشکل هستیم، و هیچ راه حلی تاکنون وجود ندارد!

ما به زودی به به‌روزرسانی این صفحه با تغییرات و تحولاتی تازه، ادامه خواهیم داد، پس به زودی دوباره از این صفحه دیدن نمایید.

اولین مشکل گزارش شده در تاریخ: August 7, 2013

آخرین به‌روزرسانی در تاریخ: August 13, 2013

این مشکل به زودی حل خواهد شد در عین حال، اگر روش موقتی برای حل مشکل خطای “Package File Invalid” از سوی تیم های توسعه دهنده و برنامه نویسان، پدید آمد اعلام خواهیم کرد. پیشنهاد ما به شما این است، تا ارائه به‌روزرسانی دیگر از سوی گوگل برای برنامه اپ استور، از نسخه‌های قدیمی تر آن استفاده کنید.

3 در مورد “برنامه گوگل پلی‌استور را موقتا به‌روز نکنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH