عکس جدیدی از روند تولید آی‌فون 8، نقشه مدار شارژ بی‌سیم آن را نشان می‌دهد

شارژ بی‌سیم تکنولوژی جدیدی نیست؛ اما انتظار داریم اپل در آی‌فون 8 این فناوری را با تغییراتی ارائه کند. این موضوع یکی از مهم‌ترین شایعاتی است که در مورد آی‌فون 8 وجود دارد. در حاشیه این تغییرات، اپل ممکن است به کنسرسیوم انرژی بی‌سیم نیز ملحق شود.

آی‌فون 8

انتشار عکس‌هایی از روند تولید آی‌فون 8 که نقشه مدار بخش شارژ بی‌سیم این تلفن همراه را نشان می‌دهد، شوک برانگیز و تعجب‌آور است. این عکس‌ها توسط بنجامین گسکین (از طریق AppleInsider) توییت می‌شوند و ظاهرا تصاویر اخذ شده از فاکسکان هستند.

جالب است که این عکس ‌ها وجود یک باطری L شکل در این پرچمدار را نشان می‌دهد. این شکل متفاوت باتری به‌معنی توانایی اپل در طراحی باتری‌هایی با اشکال جدید است که می‌تواند در روند ساخت محصول موجب ارائه ظرفیت باتری بیشتر در‌کنار عدم افزایش اندازه گوشی شود.

این مسئله در راستای شایعاتی است که در گذشته منتشر شده و نشان می‌دادند که باتری آی‌فون 8 بزرگتر و با ظرفیت بیشتر ساخته خواهد شد. این اولین‌بار نیست که باتری‌های L شکل در خبر‌ها ذکر شده‌اند. گزارشات پخش شده در ماه گذشته بر تامین باتری‌های L شکل آی‌فون سال 2018 اپل توسط کمپانی ال‌جی اشاره داشتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH