گوگل اسیستنت به‌زودی از طریق وب قابل دسترسی خواهد بود

اگرچه تا به امروز گوگل اسیستنت تنها بر روی گوشی‌های پیکسل و گوگل هوم قابل‌دسترسی بود، گزارش‌ها و شایعاتی وجود دارد که می‌گوید گوگل قصد دارد این ویژگی را در کروم بوک نیز قابل‌دسترسی کند. اما ماجرا بدین جا ختم نمی‌شود و گوگل در برنامه‌اش قصد دارد تا این خصوصیت را در تمامی پلتفرم‌های خود اجرایی نماید و به‌زودی کاربران اینترنت نیز قادر به استفاده از گوگل اسیستنت خواهند بود.

 

این اخبار براساس جدیدترین گزارشاتی بوده که در مورد گوگل کروم ارائه‌ شده، در این گزارش آمده است که گوگل اسیستنت می‌خواهد بر روی وب و از طریق اپلیکیشن کروم قابل‌ دسترسی باشد. براساس مقاله‌ای که وب‌سایت Ausdroid منتشر نموده، نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد که اپلیکیشن کروم معمول‌ترین مرورگر حال حاضر در دنیا بوده و تقریبا بیش از 50 درصد بازار را در اختیار دارد.

عرضه دستیار گوگل بر روی مرورگر کروم می‌تواند بدین معنی باشد که با معرفی گوگل اسیستنت بر روی مرورگر وب کروم، گوگل می‌تواند تعداد کاربرهای بی‌شماری را که در کروم جذب نموده، در اختیار بگیرد، تقریبا مشابه شرایطی که اپل موزیک پیدا نمود. اپل موزیک در زمان عرضه خود و با ارائه آن بر روی دستگاه‌های iOS توانست بسیار قدرتمند ظاهر شود.

اما گوگل اسیستنت پا را از این هم فراتر گذاشته و جامعه مخاطبین خود را بسیار گسترده‌تر نموده تا کاربران غیر اندرویدی را نیز از آن خود کند. با عرضه گوگل اسیستنت بر روی گوگل کروم تمامی کاربران ویندوز و کامپیوترهای مک نیز قابلیت استفاده از آن را خواهند داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH