پیکسل 2

گوگل قیمت گوشی‌های پیکسل را به‌خاطر نزدیک شدن به رونمایی از پیکسل 2 کاهش داد

همه ما می‌دانیم که گوگل در سال جاری درحال توسعه نسل بعدی پرچمداران خود با نام پیکسل 2 بوده ولی همواره این‌که چه زمانی این غول جستجوی اینترنتی قصد رونمایی از اسمارت‌فون‌های خود را دارد، در هاله‌ای از ابهام قرار داشته است. اما با توجه به گزارش‌های منتشر شده اخیر، به‌نظر می‌رسد به زمان پرده‌برداری گوگل از محصولاتش بسیار نزدیک شده‌ایم، چراکه این کمپانی در یک سکوت خبری، قیمت نسل پیشین گوشی‌های پیکسل را کاهش داده‌ است.

به‌ عنوان نمونه، نسخه 32 گیگابایتی گوشی پیکسل با قیمتی معادل 524 دلار به فروش می‌رسد که در مقایسه با قبل، 125 دلار کاهش قیمت داشته است. بردار بزرگتر این گوشی یعنی پیکسل XL نیز در مدلی که از 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره‌ می‌برد، حدود 200 دلار افت قیمت را تجربه می‌کند و اکنون با برچسب قیمت 569 دلاری در ویترین فروشگاه‌ها قرار دارد.

پشتیبانی از پیکسل تصویر ۱

علاوه‌بر این، به ازای هر گوشی پیکسلی که کاربران خریداری کنند، یک هدست واقعیت مجازی Daydream View را دریافت خواهند کرد و این معامله بسیار خوبی برای کسانی است که نیازی به خرید قدرتمندترین و به‌روزترین اسمارت‌فون بازار ندارند، زیرا علاوه‌بر خرید یک اسمارت‌فون با هزینه کمتر، صاحب یک هدست واقعیت مجازی نیز خواهند شد. هنوز مشخص نیست که گوگل تا چه زمانی این فروش ویژه را ادامه خواهد داد، اما انتظار داریم این طرح به دلیل نزدیک شدن به زمان رونمایی از گوشی پیکسل 2 ارائه شده باشد.

باید عنوان کرد، همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد هنوز جزییات رسمی و دقیق درباره زمان پرده‌برداری از گوشی پیکسل 2 از سوی گوگل اعلام نشده ولی مطمئنا کاهش قیمت گوشی‌های پیکسل نسل پیشین بی‌دلیل نیست و در روزهای آینده باید شاهد معرفی جدیدترین دستاورد گوگل در سال جاری باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH