سونی اکسپریا XZ1 با دوربین 19 مگاپیکسلی و اندروید 8 در GFXBench رویت شد

بیش از یک هفته پیش بود که اکسپریا XZ1 در بنچمارک گیک‌بنچ با پردازنده اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم رویت شد، اسمارت‌فون مورد سنجش قرار گرفته در گیک‌بنچ از اندروید 7.1.1 استفاده می‌کرد. به‌تازگی بنچمارک GFXBench اطلاعاتی را از این هندست منتشر کرده که این‌بار شامل جزییات صفحه نمایش نیز می‌شود و البته تفاوت‌هایی را با اطلاعات پیش‌تر منتشر شده نیز مشاهده می‌کنیم.

علاوه‌بر این، به‌نظر می‌رسد اکسپریا XZ1 در دو مدل G8341 و G8342 معرفی خواهد شد که یکی از آن‌ها مربوط به نسخه دو سیم‌کارته است. با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط GFXBench، اکسپریا XZ1 از نمایشگری 5.1 اینچی با وضوح فول اچ‌دی استفاده خواهد کرد. از دیگر مشخصات این هندست می‌توان به حافظه داخلی 64 گیگابایتی، پردازنده گرافیکی آدرنو 540، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی اشاره کرد.

اکسپریا XZ1

نکته جالبی که در این بنچمارک می‌توان مشاهده کرد، مجهز بودن نسخه تست شده به اندروید 8 است، این در حالی است که در بنچمارک گیک‌بنچ از اندروید 7.1.1 استفاده شده بود. البته در بخش توضیحات سیستم عامل عبارت “Android Sony Edition” نیز درج شده که جالب توجه است.

هنوز نمی‌توان به‌طور قطعی گفت که اکسپریا XZ1 چه زمانی به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد، با این حال مطابق شایعات می‌توان انتظار داشت رونمایی از این اسمارت‌فون در اواخر ماه آگوست و یا اوایل سپتامبر انجام بپذیرد. با این وجود، از آن‌جایی‌که به معرفی رسمی اندروید O نزدیک می‌شویم و گوگل نیز علاقه خاصی به رونمایی از محصولات خود در روز چهارشنبه دارد، می‌توانیم منتظر یک رونمایی فوق‌العاده غافل‌گیر کننده در تاریخ 9 آگوست باشیم.

اکسریا XZ1 کامپکت، دیگر اسمارت‌فونی است که انتظار می‌رود اکسپریا XZ1 را در مراسم رونمایی همراهی کند، بنابراین احتمال می رود هر دو دستگاه به‌صورت هم‌زمان معرفی شوند. به هر حال بهترین کار این است که کمی صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH