مشخصات و قیمت گوشی‌های ذن‌فون 4 و ذن‌فون 4 پرو قبل از رونمایی فاش شد

بر اساس آخرین گزارش‌ها، کمپانی ایسوس قصد دارد تا در 17 آگوست یعنی پنج‌شنبه هفته آینده از نسل جدید گوشی‌های سری ذن‌فون 4 خود رونمایی کند. گوشی‌هایی که اگرچه کمتر از 10 روز به معرفی آن‌ها باقی مانده، اما تاکنون اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات و ویژگی‌های متعلق به آن‌ها در فضای وب منتشر نشده و تنها برخی از مشخصه‌های فنی مربوط به مدل ذن‌فون 4 پرو به بیرون درز کرده است.

این در حالی است که ایسوس امسال در این کنفرانس، از سه گوشی جدید دیگر نیز رونمایی خواهد کرد و در همین رابطه، امروز یکی از کاربران توییتر به نام Ronald Quandt که در زمینه افشای اطلاعات محصولات هوشمند فعالیت دارد، با انتشار چند توییت، اطلاعاتی را در خصوص مشخصه‌های فنی و همچنین قیمت مدل‌های ذن‌فون 4 و ذن‌فون 4 پرو منتشر کرده است.

با استناد به توییت‌های ارسالی، گوشی ذن‌فون 4 پرو از حافظه داخلی 64 گیگابایتی، رم 6 گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون 835 برخوردار خواهد بود و با قیمت تقریبی 650 دلار روانه بازار خواهد شد. این مشخصات با آن‌چه‌که تا به امروز در خصوص این گوشی فاش شده، مطابقت دارد و با توجه به تصاویری که اخیرا از این گوشی منتشر شده، می‌توان انتظار رونمایی از اسمارت‌فونی قدرتمند و با طراحی کم‌نظیر را در تاریخ یاد شده داشت. اما قیمت این گوشی کمی‌ نگران‌کننده بوده و ممکن است کاربران را از خرید منصرف کند. بااین‌حال، قیمت درنظر گرفته شده برای ذن‌فون 4 پرو کمتر از قیمتی است که شرکت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی و وان‌پلاس برای گوشی‌های گلکسی S8، U11 و وان‌پلاس 5 درنظر گرفته‌اند.

و اما درخصوص مشخصات ذن‌فون 4 نیز می‌توان به مواردی همچون حافظه داخلی 64 گیگابایتی، رم ۴ گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون 630 اشاره کرد. قیمت این گوشی نیز حدود 400 دلار پیش‌بینی شده است. گفتنی است پردازنده اسنپدراگون 630 به‌کار رفته در این گوشی، از قدرت و عملکردی بهتری در مقایسه با پردازنده اسنپدراگون 625 برخوردار است و می‌تواند به خوبی از پس پردازش اطلاعات مربوط به فعالیت‌های روزمره کاربر با گوشی برآید.

جدای از مشخصات اعلام شده، تقریبا همه می‌دانند که این دو گوشی با سیستم دوربین دوگانه معرفی خواهند شد. قابلیتی که اخیرا در مدل ذن‌فون 4 مکس نیز مورد استفاده قرار گرفت. بااین‌حال، در رویداد هفته آینده، دو مدل دیگر به نام‌های ذن‌فون 4V و ذن‌فون 4 سلفی نیز معرفی خواهند شد که گفته می‌شود مدل نخست، نسخه ذن‌فون 4 اپراتور ورایزن خواهد بود که به‌صورت انحصاری توسط این شرکت عرضه می‌شود. مدل دوم نیز در جمع گوشی‌های میان‌رده جای خواهد گرفت و روانه بازار کشورهای در حال توسعه خواهد شد.

البته در این بین، برخی منابع خبری نیز ادعا کرده‌اند که ایسوس کنفرانس دیگری را در تاریخ 21 سپتامبر تدارک دیده و قرار است برخی از این مدل‌ها را در این تاریخ معرفی کند، اما هنوز این خبر و یا بهتر بگوییم شایعه، با واکنشی از سوی مدیران ایسوس همراه نبوده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH