برنامه Paint Fresh؛ هرچه زودتر ایده‌های خود را ترسیم کنید!

 

Fresh-Paint-app-for-Windows-8اپلیکیشن Paint Fresh، به‌تازگی برای گوشی‌های ویندوز فونی منتشر شده که البته برای استفاده از آن، میزان رم گوشی ویندوز فونی 8 شما باید بسیار بزرگ باشد. اما به‌روزرسانی این برنامه در روز جمعه، به مدل‌های ویندوز فونی با رم 512 مگابایت اجازه استفاده از این برنامه را اهدا کرد! این بدان معناست، تمام افرادی که صاحب لومیا 520 و 521 هستند، قادر به استفاده از اپلیکیشن Paint Fresh، در گوشی هوشمند خود خواهند بود.

url

خب اپلیکیشن Paint Fresh، دیگر چیست؟! این برنامه برای خلاقانی است که صاحب یک گوشی با سیستم عامل ویندوز فون 8 می‌باشند و با استفاده از این برنامه، می‌توانند به خلق آثار هنری تازه یا تبدیل تصاویر شخصی خود، به کارهای هنری بپردازند. در این برنامه، به شما براش‌ها و قلم مو‌های کاملا طبیعی و رنگ روغن داده می‌شود، و هر زمانی که اثر هنری خود را آفریدید آن را از طریق پیام چند رسانه‌ای، ایمیل و یا SkyDrive با دیگر دوستان خود به اشتراک، بزارید. شما می‌توانید حتی، رنگ های گوناگون را با هم بی‌آمیزید تا یک اثر هنری مطابق باب میل خود، درست کنید.

اپلیکیشن Paint Fresh، از سایت‌های گوناگون نمرات خوبی را کسب کرده و اگر یک استعداد نهفته هنری در وجود شما همین‌جور غل غل می‌کند (!)، از این برنامه لذت خواهید برد. لازم به ذکر است اپلیکیشن نقاشی تازه را می‌توانید، به صورت رایگان از فروشگاه ویندوز فون دریافت نمایید.

دانلود اپلیکیشن Paint Fresh

1 در مورد “برنامه Paint Fresh؛ هرچه زودتر ایده‌های خود را ترسیم کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH